Společnost


Digisec Media Limited

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27444Zrušení prémiového členství, zrušení prolongace, kompetní odstranění osobních údajů z databáze společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2018, před 6 lety

Ondřej Kubíček

Znění stížnosti

Dne 28.10.2018 jsem si zřídil placený Prémiový účet. Ještě téhož dne, tedy 28.10.2018 jsem se rozhodl od “smlouvy” odstoupit a poslal jsem výpověď na uvedený email přímo i přes jejich kontaktní formulář a zároveň připojil printscreen s detaily mého účtu. Po odeslání oběma variantami přišla pouze automatická odpověd, že budu kontaktován. Lze případně i tuto automatickou odpověď považovat za dostačující důkaz o snaze smlouvu řádně vypovědět v případě, že nedojde k dalšímu vyjádření ze starny společnosti v případném soudního sporu ?


Produkt

Placený účet Premium


Požadované řešení

- Zrušení Prémiového členství.
- Zrušení celého mého profilu.
- Vymazáni veškerých osobních údajů.
- Potvrzeni emailem, že dané zrušeni proběhlo v pořádku a nadále se po mě nebude požadovat žádná další platba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 07:08, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.