Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Vážení,
již od července 2018 - tedy 4 mesíce!!!!, řeším s p.Růžičkou, ze zákaznického oddělení, navrácení peněz za myčku Candy - č.dokladu 16000450172, která byla již 4x rozbitá. Ten mě nechal přes 2 měsíce čekat s rozbitou myčkou, než se vyjádřil k dalšímu postupu. Rozbitou myčku jsem musela řádně zabalit a připravit pro odvoz. Je to z vaší strany jenom buzerace a výsměch vůči zákazníkovi. Můžete mi prosím sdělit, kde je problém? Myčku již dávno odvezli, peníze na konto mi však žádné dosud nepřišly. Jsem samoživitelka a musela jsem si koupit jinou myčku. Chápete, že je to pro mě velká finanční zátěž? Jednání p. Růžičky vůči zákazníkovi mě odrazuje být nadále nakloněna společnosti Datart!
Zdravím
M.Matt
4 měsíční reklamace 4x opravované myčky Candy
Navrácení peněz
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.