Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#274504 měsíční reklamace 4x opravované myčky Candy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

Marie Matt

Znění stížnosti

Vážení,
již od července 2018 - tedy 4 mesíce!!!!, řeším s p.Růžičkou, ze zákaznického oddělení, navrácení peněz za myčku Candy - č.dokladu 16000450172, která byla již 4x rozbitá. Ten mě nechal přes 2 měsíce čekat s rozbitou myčkou, než se vyjádřil k dalšímu postupu. Rozbitou myčku jsem musela řádně zabalit a připravit pro odvoz. Je to z vaší strany jenom buzerace a výsměch vůči zákazníkovi. Můžete mi prosím sdělit, kde je problém? Myčku již dávno odvezli, peníze na konto mi však žádné dosud nepřišly. Jsem samoživitelka a musela jsem si koupit jinou myčku. Chápete, že je to pro mě velká finanční zátěž? Jednání p. Růžičky vůči zákazníkovi mě odrazuje být nadále nakloněna společnosti Datart!
Zdravím
M.Matt


Produkt

4 měsíční reklamace 4x opravované myčky Candy


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 10:14, před 6 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 09:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.