Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
8.8.2018 jsem si zakoupila přes e-shop About you kalhoty (objednávka č.aycz-554-27838704) Jelikož mi byly malé, zaslala jsem je nazpět dle pokynů prodejce. Dne 29.8.2018 mi přišel email, že kalhoty byly doručeny a že mi budou peníze vráceny na účet. V podmínkach mají napsáno do 14-ti dnů. Dodnes nemám peníze na účtu, jedná se o 3614,- kč. Několikrát jsem již volala na infolinku, abych se dozvěděla, kde je chyba, bohužel bez výsledku, pracovník infolinky mi pokaždé sdělil, že měli nějaké technické potíže a ujistil mě, že mi hned peníze zašlou. Psala jsem i email, ale bez odpovědi.Dnes máme 30.10.2018 peníze nejsou stále na účtě...
TOMMY HILFIGER Kalhoty s puky 'HAZEL' , Velikost: 38 Barva: Světlemodrá Číslo produktu: 688642718
Navrácení peněz.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Vzniklá situace nás velice mrzí. Prověřili jsme důvod zpoždění, a bohužel peníze nebyly po zadání bankovích údajů do systému pani Hanzlové zaslány hned, jako v obvyklých případech. Důvodem byl technický problém, na jehož vyřešení společnost ABOUT YOU pracovala. Peníze byly odeslány se zpožděním, za což se hluboce omlouváme.
Chybu plně uznávame a rádi pani Hanzlové v soukromé komunikaci poskytneme důkaz o převodu a kompenzaci za čekání.
V případě dotazů jsme kdykoliv k dispozici.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Hodnocení:
Komentář: Děkuji lidem z dTestu za pomoc.