Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27455Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

Martina Klimentová

Znění stížnosti

Září 2018 jsem se registrovala na seznamce Singles50 provozovatel be2 S.a.r.l.
Protože všechny profily byly blokovány, a bylo mě nabídnuto zaplatit si výhodný poplatek za Premium účet.
Bylo zde několik možností, vybrala jsem si 1 měsíc, za cenu 39Kč.
Tuto částku jsem uhradila kartou, protože zde možnost převodem nebyla.
Po kontrole na svém účtu jsem zjistila, že byla stržena částka 156Kč.
Na můj dotaz proč, zaslaný na uvedený e- mail v podmínkách společnosti, mě do současné doby nikdo neodpověděl.
Nevím o tom, že by mě přišel nějaký potvrzující e-mail, kde bych byla informovaná, že jsem členem a jak dlouho členství trvá, kdy je nutné uhradit další členský poplatek.
21/10/2018 mě byla z účtu stržena částka 2247Kč.
Žádná informace nepřišla, žádný požadavek na souhlas, žádné oznámení.
Do dnešního dne Premium účet není aktivní a stále je vše blokováno.
Beru to jako neoprávněnou platbu.


Produkt

Premuin účet na Singles50


Požadované řešení

Okamžité zrušení zpoplatněného smluvního vztahu (Premiové členství) zakoupené prostřednictvím webové stránky.
Vrácení částky na účet, ze kterého byla platba neoprávněně stržena.
Dále žádám o smazání všech údajů o mé osobě z databáze a nadále nesouhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedenou firmou na základě zákona o GDPR.
Žádám o smazání mého profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 18:51, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2018 14:37, před 6 lety

ID: 178739188


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,


mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2018 07:48, před 6 lety


Martina Klimentová

Dobrý den,

svoji výpověd jsem již zaslala faxem 29/10/2018, zde mám potvrzení o doručení.
Reakce společnosti žádná.
Výpověď jsem také poslala z registrovaného mailu na adresu uvedenou v podmínkách (29/10/2018): zakaznickyservis@singles.cz.
Přišla mě odpověď z automatu, že do 5 dní mě budou kontaktovat.
Dnes 1/11/2018 posílám výpověď znovu, na další adresu ochrana@singles50.cz.

Nechápu, kde společnost přišla na částku 2427Kč a na jak dlouhou dobu tato platba je.
Nepřišel mě žádný potvrzovací e-mail.
Na stránkách je uvedeno, že částka za měsíc je 39Kč.
to tedy znamená, že mám zaplaceno 62 měsíců?

Své Prémiové členství mě doposud nebylo aktivováno,na mém profilu nebyla žádná změna, stále není nic přístupné.

Proto žádám o vrácení peněz na účet, ze kterého byla částka neoprávněně stržena.
Také žádám o okamžité ukončení smlouvy v Premiovém členství.
Nesouhlasím s dalším zpracováním svých dat a prosím o vymazání ze systému společnosti.
Žádám o potvrzení výpovědi!
Žádám o potvrzení, že nemám již žádné závazky vůči této společnosti a nebude po mě vymáhat další platbu!

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 07:56, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost se vyjádřit k dotazům spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2018 12:46, před 6 lety

ID: 178739188


Dobrý den.

Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho.

Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:

zakaznickyservis@singles50.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2018 08:38, před 6 lety


Martina Klimentová

Dobrý den,

co je to za obchodní politiku?
Když klienty lákáte, stojí 1 měsíc 156Kč, po skončení této doby se další členství prodlužuje a již je cena za měsíc 749Kč?

Stále žádám v vrácení peněz!
I po neoprávněné úhradě 2247Kč za Premiové členství, byl můj profil stejný, jak před první platbou 156Kč, i když bylo slibováno, jak se budou zobrazovat fotky a další věci.
Nic se nezobrazovalo, žádný rozdíl nebyl patrný!

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:26, před 6 lety

Jestliže služba byla prodloužena a uhrazena, měly by po dobu trvání členství fungovat. Pokud tomu tak není, může ji spotřebitelka reklamovat s tím, že nefunguje, jak by měla, dle popisu společnosti. Adekvátním způsobem řešení takové reklamace se jeví přiměřená sleva z ceny.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2018 10:39, před 6 lety

ID: 178739188


Dobrý den.

Prvotní měsíční členství je za zvýhodněnou cenu, jelikož jde o členství na zkoušku.

Ve Vámi zaplaceném období v České republice neevidujeme žádné technické potíže.

V případe jakýchkoliv (i jenom domnělých) technických potíží je potřeba kontaktovat Zákaznícké centrum. Jestli máte screenshot Vámi naznačeného problému, zašlete ho, prosím, na:

zakaznickyservis@singles50.cz

Mějte prosím na paměti, že jste si již vyžádala výmaz účtu a dat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2018 13:02, před 6 lety


Martina Klimentová

Dobrý den,

členství bylo k 1/11/2018 ukončeno.
Žádám o zaslání poměrné části z platby na účet, ze kterého byla platba uskutečněna.
Platba proběhla 21/10/2018

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 09:11, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2018 10:52, před 6 lety

ID: 178739188


Dobrý den.


Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – v případě potřeby prosím zkontrolujte také Všeobecné obchodní podmínky Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Z tohto důvodu předplacené období nemůže být zkráceno.

Profil a Vaše údaje byly vymazané na Vaši žádost, ale v případě, že si vytvoříte nový profil, rádi Vám nevyužité Prémiové členství přeneseme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 09:25, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:54, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.