Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27456Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

Karolína Součková

Znění stížnosti

- Dobry den,
pred vice nez 14 dny po temer mesicnim cekani na instalaci internetu a nekonečných hovorů s Vaší firmou jsem na zed FB psala vzkaz, aby se veci v teto zalezitosti treba konecne pohly. Pohly se tim zpusobem, ze 14 dni dalsich planych slibu uplynulo a dnes jsem obdrzela od O2 oznámení, že má objednávka byla OPĚT zrušena. Kdyz jsem Vas zadala o posun v teto zalezitosti, jelikož na Váš internet čekám bez týdne VDA MĚSÍCE!!! tak takovyto jsem opravdu na mysli nemela. Asi jsem mela byt vice razna a lepe specifikovat.
Zajima me, jestli se jedna o nejaky vtip (pokud ano, tak hodne blbej), ci toto myslite opravdu zcela vazne?!!!!
- Místo nákupu/poptávky internetu FIBER na Adresu Altajská 4/4568: DVAKRÁT PO TELEFONU, DVAKRÁT V KANCELÁŘI!!! na Národní třídě (to je pro Vás normální, že?)a ne, není argumentem, že FIBER dělá jiná společnost, ja jsem přišla za Vami VY jste mi toto nabídli! Je to Vaše zodpovědnost!
- Volala jsem minimálně 14x na infolinku, vyměnila si několik hovorů a emailů s panem Václavem Kalfářem, musela jsem jít opět prý já na pobočku, protože to vy prý po telefonu řešit neumíte (smích).

- k Vaší poznámce o slušnosti... Byla jsem slušná až dost na to, jak s mojí záležitostí bylo naloženo a nikam to nevedlo, takže poznámky o slušnosti si v tomto případě strčte někam.


Produkt

Poptávka internetového připojení přes FIBER (prý to jinak nejde, přitom v budově jsou lidé, kteří mají VÁŠ internet normálně přes kabel) na adresu Altajská 4/1568


Požadované řešení

ŘEŠENÍ by mělo být třeba konečně ZPROVOZNĚNÍ internetu nejpozději do TÝDNE, i kdyby měly trakaře padat s novým a adekvátním modemem ZADARMO (který jsem též poptávala ve smlouvě, ale ještě týden zpět jste se mě byli schopni zeptat, zda mam modem vlastní... to mluví za vše, jakou pozornost věcem věnujete...)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 18:33, před 6 lety

Společnost má povinnost zpřístupnit sjednané služby. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže služby společnost nezprovozní v tomto termínu, upozorní spotřebitelka společnost, že nezpřístupnila služby včas a poskytne společnosti přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud společnost nezpřístupní služby ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Pokud by spotřebitelce vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohla by žádat po společnosti náhradu této škody. Musela by však prokázat, že jí škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 11:44, před 6 lety

Dobrý den paní Součková,

díky za Váš podnět a omlouvám se za čekání na dokončení Vaší objednávky.

Dle kontroly byl již s Vámi sjednán termín návštěvy technika, po jeho návštěvě by mělo být připojení funkční.

Ještě jednou prosím přijměte mou omluvu za delší dobu realizace.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 15:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 13:54, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.