Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.09.2018 jsem objednala obuv a zároveň zaplatila, bohužel do dnešního dne 30.10.2018 žádné potvrzení objednávky nepřišlo do mailu, ani zboží nedošlo..
Historie Objednávky #35 Datum objednání: Středa 26. září 2018 Informace o objednávkách - Objednávka #35 Množství Zboží Celkem s DPH 1 x PANTIN - 6988337 • size - EUR38=US7=UK4.5 770.34Kč 1 x PANTIN - 6988337 • size - EUR39=US7.5=UK5.5 770.34Kč 1,540.68Kč Mezisoučet: 10.00Kč Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné): 1,550.68Kč Celková cena: Historie objednávek & Komentáře Datum Stav objednávky Komentáře 26.09.2018 Pending 26.09.2018 Paid Success order notice [Ekaeorder TradeNo: 20180926073925] Způsob dodání Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné)
Zrušit smlouvu a vrátit peníze, protože vidím, že bude problém s vrácením případně nevyhovujícího zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelka může rovněž odstoupit od smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Musí tak učinit do 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil (může tak učinit i předtím, než zboží přijde). V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Polska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.