Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Nejsem člověk,ktery si stěžuje na kde co,ale to co nyní zažívám,je z mého pohledu extrém. Několik let jezdím denně do zaměstnání vlakem,ale toto se ještě nikdy nestalo. Jak může dopravce poslat na trať z Kadaně do Děčína takovou hrůzu vlak? Vagon je totálně přeplněný,lide stojí v uličce i prostoru určenému pro výstup a nástup. Ten člověk,ktery toto povolil,schvalil nebo přímo nařídil,ten by měl tím vlakem jet jako průvodčí a poslouchat nadávky od pasážeru. Více není co psát. Cibulková
Řešení musí zajistit dopravce
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.