Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.3. 2014 jsem zakoupila (platba předem) vysavač za 3 292 Kč, dnes tj. 27. 3. jsem chtěla provést změnu objednávky. Zjistila jsem, že nenexistují webové stránky a také emaily se vrací jako nedoručitelné. Telefonní číslo má pouze záznamník.
Na webu se mi pak podařilo dohledat ,že firma je skutečně podvodná !
Prosím o zveřejnění a případnou pomoc, jak vymáhat peníze zpět.
Kupovala jsem ho přes stránky www.centrum.cz, kde nabídka vyjela jako nejlevnější.
Vysavač Elektrolux Ultra One Z 28810
Požaduji vrácení celé částky.
|
Tweet |
V tomto případě Vám doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství. Pokud by nebyl případ vyhodnocen jako přestupek či trestný čin, je možné domáhat se po společnosti vrácení peněz soukromoprávní cestou. Vzhledem k tomu, že nebylo zboží dodáno ani po výzvě, doporučujeme zaslat společnosti odstoupení od smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku. Následně zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, případně pak podat návrh na vydání platebního rozkazu.
V případě zájmu o doplnění informací kontaktujte poradenskou linku: 299149009.
Společnost Grand Class s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.