Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 14.9. 2018 jsem si koupil prémiové členství na zkušební dobu 1 měsíc. Po zjištění, že je tam automatické prodlužování o dalších 6 měsíců, když mi strhli peníze z účtu, tak jsem hend začal zjišťovat jak je možnost toto zrušit. Napsal jsem na mail service@c-date.cz, který uvádí jako kontaktní, o tom, že chci zrušit členství a vymazat profil. Postupoval jsem tedy podle jejich vzrou, kdy jsem napsal "výpověď" se zrušením prémiového členství, a zaslal jsem ho, na uvedený mail service@c-date.cz. Nevím jak dále postupovat a tak mě napadlo se podívat na internet a našel jsem tyhle stránky, kde tohle řešilo už spousta lidí. Rozhodl jsem se to tudíš řešit také přes vaše stránky "vaše stížnosti" a doufám, že mi to pomůže ke zdárnímu řešení. Za vaši pomoc předem moc děkuji.
Profil na seznamce C-Date
Zrušení prémiového členství i následného automatického prodlužování placeného členství. A smazání profilu ze stránek.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 178532740
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 14/04/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení: