Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 14.9. 2018 jsem si koupil prémiové členství na zkušební dobu 1 měsíc. Po zjištění, že je tam automatické prodlužování o dalších 6 měsíců, když mi strhli peníze z účtu, tak jsem hend začal zjišťovat jak je možnost toto zrušit. Napsal jsem na mail service@c-date.cz, který uvádí jako kontaktní, o tom, že chci zrušit členství a vymazat profil. Postupoval jsem tedy podle jejich vzrou, kdy jsem napsal "výpověď" se zrušením prémiového členství, a zaslal jsem ho, na uvedený mail zakaznickyservis@be2.cz. Nevím jak dále postupovat a tak mě napadlo se podívat na internet a našel jsem tyhle stránky, kde tohle řešilo už spousta lidí. Rozhodl jsem se to tudíš řešit také přes vaše stránky "vaše stížnosti" a doufám, že mi to pomůže ke zdárnímu řešení. Za vaši pomoc předem moc děkuji.
Profil na seznamce Be2
Zrušení prémiového členství i následného automatického prodlužování placeného členství. A smazání profilu ze stránek.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178532740
Dobrý den.
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Zákaznické centrum mě konečně kontaktovalo. Nic méně obdržel jsem další email s ti že:
"Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 15/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat."
Já ale nechci platnost do 15.1.2019 já chci své osobní údaje odstranit neprodleně tudíž v co nejkratším termínu nehodlám platit za celý půl rok, pakliže existuje nějaká dlužná častá za nezaplacené období ať si naúčtují ale ne několik měsíců.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 178532740
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 15/09/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Kolik a kdy si tedy platbu hodláte strhnout z úctu?
ID: 178533263
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho - v příloze.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
U zákaznického centra jsem si vyžádal ceník služeb a výši dlužné částky a pouze čekám na dobu až si danou částku strhnete z úctu jako u (C-date), jelikož chci mít tuto věc a zkušenost s vaší společností už za sebou, pouze čekám na váš poslední krok a tou je stržení dané částky...
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.