Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dle SMS z 30.10.2018 mi bylo sděleno, že balíček (40793633000) bude doručován mezi 11.00 až 13.00. Nic se neděje v 13.15 volám řidiči, ten mi sdělil, že mi volal na číslo 601 200 583 (toto číslo neznám, nevím kde se vzalo)a z tohoto důvodu v uvedené době balíček nedoručil - očividně, ale PPL mé (správné)číslo měla, když mi posílala SMS.
Nechal jsem si balíček raději na depu V Jeseníku. Doufejme, že tam zítra bude.
Je to už v mém případě podruhé co PPL takto zmatkuje, opravdu nemám čas, abych volné chvíle trávil čekáním na údajné doručení.
Vrácení poplatku za údajné doručení, protože doručeno nebylo dle informací.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.