Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Hra NAŠE STOLETÍ není dostupná. Má 80 letá babička nakupovala 2 měsíce v Albertu aby získala 20 kupónů , a mohla tak koupit tuto hru s doplatkem 100 kč. Totální ostuda, že žádný Albert v Brně ji již nemá. Vidím to jako podvod na zákazníky, i když mají alibisticky napsané , že je to jen do vyčerpání zásob. Babíčka mohla celé dva měsíce nakupovat a utratit své 4 tisíce ( za 200 kč nákup - jeden kupon) . v jiné konkurenční prodejně. NApř Kaufland, Lídl, Billa, atd.
JE to dle mého minimálně klamání spotřebitele. Když jsem si nechal zavolat vedoucí prodejny, ta se nejdříve dokonce odmítla představit (p. Novotná) a po té mě sdělila , že se se mnou vůbec nehodlá bavit, že vše řeší jejich infolinka. Na můj požadavek o sepsání stížnosti mi tvrdila , že na něco takového nemám nárok. Argumentoval jsem tím, že je odpovědná vedoucí provozovny a že trvám na svém, nic.Prý vše infolinka. Argumentoval jsem , že info linka mě nezajímá, já nechtěl informace ale podat stížnost.Mezitím dorazila další zákaznice s tím, že ji na infolince před půl hodinou řekli že hru na této provozovně mají, tak sem přes půl města jela. A také nic. Volal jsem tedy infolinku , a tam mě v monitorovaném hovoru (p.Kubíčková) sdělila , že moji stížnost zaeviduje, ale nikdo se mi k ní vyjadřovat nijak a ani později nebude. A na můj dotaz , zda mi tedy oficiálně může potvrdit to , že nemám jako spotřebitel právo na sepsání stižnosti s vedoucím na provozovně, mi potvrdila, ( cca po 3-4 opakováních dotazu, kdy jsem trval na odpovědi ) že opravdu prý nárok na toto sepsání nemám. NEvím tedy potom , k čemu tam ten vedoucí je. Jelikož bych rád věděl jak to je či není , uvažuji , že se obrátím na ČOI.
Hra NAŠE STOLETÍ
Rád bych jednak aby se tomuto klamaní zákazníků nějak v budoucnu předešlo a zároveň bych rád věděl , zda je vedoucí povinen sepsat stížnost se zákazníkem nebo ne. Děkuji s pozdravem Galba
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na vedení společnosti.
Jedná-li se o akci u které je uvedena platnost do vyčerpání zásob, pak není povinností prodejce zajistit hru po celou dobu trvání akce. V případě, že by však zásobení bylo zcela nedostačující nabídce, mohlo by se jednat o tzv. vábivou reklamu, která patří mezi nekalé praktiky dle zákona o ochraně spotřebitele. Takové jednání je oprávněna prošetřit Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.