Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před časem jsem si u výše uvedené společnosti objednala doplňky stravy na hubnutí. Protože mi nevyhovovaly, zrušila jsem jejich odběr. Včera mi však po nějaké době volal pán jménem společnosti a nekompromisně mi sdělil, že mi zasílají další balíček za "výhodnou cenu". Sdělila jsem mu jasně, že si to nepřeji, přesto na to nijak nereagoval. Zaslání jsem zrušila na zákaznickém centru hned druhý den, a žádám vymazání svých údajů z databáze společnosti. Nelíbí se mi forma "vnucování" něčeho, o co nestojím. Myslím, že důrazné "NE" by mělo stačit,bohužel asi nestačilo.Proto si už nepřeji další kontaktování touto firmou a zasílání nevyžádaného zboží. Děkuji za případnou pomoc. S pozdravem Pavlína Grussmannová, Těškovice.
Doplněk stravy na hubnutí, Helvetia Apotheke
Vymazání z databáze
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Grussmannová,
mrzí nás Vaše zkušenost s naším externím telemarketingovým partnerem, který nerespektoval Vaše rozhodnutí, že o balíček nemáte zájem. Chování operátora ověříme.
Protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze Vám zasíláme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.