Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#27470Vnucování výrobků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

Pavlína Grussmannová

Znění stížnosti

Dobrý den, před časem jsem si u výše uvedené společnosti objednala doplňky stravy na hubnutí. Protože mi nevyhovovaly, zrušila jsem jejich odběr. Včera mi však po nějaké době volal pán jménem společnosti a nekompromisně mi sdělil, že mi zasílají další balíček za "výhodnou cenu". Sdělila jsem mu jasně, že si to nepřeji, přesto na to nijak nereagoval. Zaslání jsem zrušila na zákaznickém centru hned druhý den, a žádám vymazání svých údajů z databáze společnosti. Nelíbí se mi forma "vnucování" něčeho, o co nestojím. Myslím, že důrazné "NE" by mělo stačit,bohužel asi nestačilo.Proto si už nepřeji další kontaktování touto firmou a zasílání nevyžádaného zboží. Děkuji za případnou pomoc. S pozdravem Pavlína Grussmannová, Těškovice.


Produkt

Doplněk stravy na hubnutí, Helvetia Apotheke


Požadované řešení

Vymazání z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 18:40, před 6 lety

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2018 18:42, před 6 lety

Vážená paní Grussmannová,

mrzí nás Vaše zkušenost s naším externím telemarketingovým partnerem, který nerespektoval Vaše rozhodnutí, že o balíček nemáte zájem. Chování operátora ověříme.

Protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze Vám zasíláme v příloze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 11:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2018 06:56, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.