Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27471Neoprávněně naučtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

Jana Jerabkova

Znění stížnosti

Několikrát jsem urgoval odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě
v souladu paragrafu 820 odstavce 1 občanského zákoníku. Přes několikerou urgenci, která byla mnou podanná 7.6.2018 po okamžítém odstupu po obdržení vašeho dopisu ze dne 5.6.2018 tj. dva dny po obdržení. Sprostřetkovateli nebyla poskytnuta žádná plná moc pro sjednání dodavatele. V dopise zákazník odběratel je na základě plné moci, která mu nebyla poskytnuta. Tuto smlouvu sprostředkovatel nečitelným podpisem tj. bez plné moci zákazníkem. Bylo mě zděleno že sprostřektovatel pan Malina je extremně zaměstnán. Dodavatele máme od měsíce května, přesto si od nás vyžádal předchozího dodavatele a prohlásil , že zjistí ceny na trhu a dá vědět. Přestože žádná dohoda pro novou smlouvu nebyla dohodnuta, nám stále ENVONA dodává nové dodavatele se kterými musím po vysvětlení celé situace novou smlouvu od nich zrušit. Považuji tento styl za zavržení hodný vůči starším lidem (příští rok mě bude osmdesát let).Proč je pro tuto smlouvu veden sjednatel pod č. 103 na místo plného jmena. ENVONA mě poslala smluvní pokutu 1900 Kč když od nich nic nechci. Očekávám zrušení smlouvy. Jeřábek František


Požadované řešení

Zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 18:48, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.