Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27473Agresivni ochranka z vychodniho bloku s tmavou pleti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

miroslav janousek

Znění stížnosti

dnes ráno v 9 30 jsem byl bez duvodu před prodejnou Lidl na písečné v Chomutově fyzicky napaden a obviněn z krádeže místní agresivní ochrankou,rusky hovořícím obcanem tmavé pleti,zastavil mě před prodejnou at mu ukázu batoh,na otázku proč odpověděl,že kradu,otevru batoh a zacal jsem to natacet na mobil,ruku s mobilem mi brutalne sevrel a zlomil 3 prsty,do prodejny jsem se vratil a manager mi řekl,ze neví o co jde!pri odchodu z prodejny me napadl znovu a rozrhl mi bundu,osobne se postaram o to,aby ten agresivni psychopat z vychodni evropy byl vyhosten z čr!prejeme vám pekny nakup Lidl


Produkt

ochranka z lidlu


Požadované řešení

financni kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 15:08, před 6 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Pokud člen ochranky překročil svou pravomoc, nebo dokonce způsobil spotřebiteli zdravotní újmu, je na místě podat trestní oznámení Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2018 15:00, před 6 lety

Dobrý den pane Janoušku,

velice si vážíme Vašeho podnětu, který jsme řádně prošetřili. Je jednoznačné, že pochybil pracovník ostrahy externí bezpečnostní agentury, jehož chování se neslučuje s našimi standardy a školeními, tedy se za něj velice omlouváme. Pracovník ostrahy externí bezpečnostní agentury bude proškolen na výkon ostrahy na prodejnách Lidl a zejména na vstřícné a korektní chování. Jako trest obdržel pracovník ostrahy rovněž finační srážku ze mzdy. Chtěli bychom Vám případně nabídnout osobní schůzku a omluvu ze strany vedení externí bezpečnostní agentury na prodejně Lidl v Chomutově (Písečná). Pokud souhlasíte, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku Hotline (telefonicky nebo emailem) s návrhem termínů možných schůzek. Případně nám prosím zašlete naši zákaznickou linku Hotline (emailem) dokumentaci o ošetření Vašeho zranění ruky, které ve stížnosti uvádíte.

Velice si vážíme Vašeho podnětu, který nám pomůže nevhodné konání při práci pracovníky ostrahy snížit či jej úplně eliminovat. Ještě jednou se Vám jménem společnosti Lidl omlouváme a přejeme Vám hezký den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 06:06, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:22, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.