Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dle sms v měsíci říjnu jsem měla zaplatit paušální částku (fakturu) do 9.10.2018 dne 6.10 jsem odeslala platbu a operátorka mě ujistila, že i když mi budou odečteny peníze z účtu 0800 na tmobile 0800 dne 8.10 bude vše v pořádku a pokuta mi v další faktuře načtena nebude.
Dnes jsem volala další operátorce na 4603 a ta mi oznámila, že nikde nevidí záznam o mém hovoru ze dne 6.10 a jsem tímto povinna zaplatit i pokutu a já s tím nesouhlasím zašlu částku 1044 Kč mínus 130 Kč a chci změnit operátora, jelikož již v minulosti mi byli tysto pokuty naúčtovány a vystavená faktura je dle společnosti tmobile již vystavená a musí se zaplatit a nikde jsem nenašla ke stažení reklamační formulář...
smobile
Chci včas vyřešit do splatnosti za měsíc říjen danou pokutu a nevidím důvot pro její placení
|
Tweet |
Dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebitelce překvapivé a pro ní neúčinné.
Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.