Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27478Doporučení nestartantního transféru z letiště na hotel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

dalibor macha

Znění stížnosti

dobrý mám danou zálohu u ck fischer na dobu od 10.9.2019 do 20.9.2019 na svou dovolenou do tuniska hotel fantazie klub sahara beach dne 29.10 2018 mi volala paní z ck fischer a doporučila mi abych si přes ně zajistil z letiště do hotelu a zpět transfér vzhledem k tomu že má žena je bez nohy a na invalidním vozíku a autobusový přepravce který má na starosti přepravu turystu autobusi z letiště do hotelu a po dovolené zpět nám nemuže slíbit že má invalidní žena se dostane do autobusu má to prý ve smlouvách mimo to transfér který nám nabídla ck fischer vijde jedna cesta ca 4 kilometry 900 kč a na spátek taky 900 kč toje dohromady 1800 kč tohle nemáme ve smlouvě beru to jako diskriminaci aby ostatní turysté co snámi pojedou na dovolenou mněli transfér z letiště do hotelu zdarma a zpět taky a misi to musely platit jen proto že má žena je na vozíku chci za své peníze stejné služby jako ostatní at víte nic víc děkuji za pochopení


Požadované řešení

zajištění transféru z letiště do hotelu a po dovolené z hotelu na letiště v režii ck fišer nebo v režii autobusového dopravce tak abysme si nemusely zajištovat speciální tránsfér a zbytečně platit 1800 kč děkuji za pochopení mácha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 13:03, před 6 lety

Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.

Pokud je důvod pro neposkytnutí služby jeden z výše uvedených, může se spotřebitel domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na Českou obchodní inspekci s podnětem k prošetření. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Dle ustanovení § 2524 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, pokud pořadatel nebo zprostředkovatel prodeje zájezdu nesdělil zákazníkovi celkovou cenu zájezdu včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění a veškerých případných dalších nákladů, není zákazník povinen tyto daně, poplatky, jiná obdobná peněžitá plnění a další náklady uhradit. To platí i v případě, že nelze tyto daně, poplatky, jiná obdobná peněžitá plnění a další náklady přiměřeným způsobem vyčíslit před uzavřením smlouvy, a v případě, že pořadatel nebo zprostředkovatel prodeje zájezdu nesdělil zákazníkovi druh dalších nákladů, jež mu mohou ještě vzniknout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 14:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.