Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
dobrý mám danou zálohu u ck fischer na dobu od 10.9.2019 do 20.9.2019 na svou dovolenou do tuniska hotel fantazie klub sahara beach dne 29.10 2018 mi volala paní z ck fischer a doporučila mi abych si přes ně zajistil z letiště do hotelu a zpět transfér vzhledem k tomu že má žena je bez nohy a na invalidním vozíku a autobusový přepravce který má na starosti přepravu turystu autobusi z letiště do hotelu a po dovolené zpět nám nemuže slíbit že má invalidní žena se dostane do autobusu má to prý ve smlouvách mimo to transfér který nám nabídla ck fischer vijde jedna cesta ca 4 kilometry 900 kč a na spátek taky 900 kč toje dohromady 1800 kč tohle nemáme ve smlouvě beru to jako diskriminaci aby ostatní turysté co snámi pojedou na dovolenou mněli transfér z letiště do hotelu zdarma a zpět taky a misi to musely platit jen proto že má žena je na vozíku chci za své peníze stejné služby jako ostatní at víte nic víc děkuji za pochopení
zajištění transféru z letiště do hotelu a po dovolené z hotelu na letiště v režii ck fišer nebo v režii autobusového dopravce tak abysme si nemusely zajištovat speciální tránsfér a zbytečně platit 1800 kč děkuji za pochopení mácha
|
Tweet |
Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Pokud je důvod pro neposkytnutí služby jeden z výše uvedených, může se spotřebitel domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na Českou obchodní inspekci s podnětem k prošetření. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dle ustanovení § 2524 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, pokud pořadatel nebo zprostředkovatel prodeje zájezdu nesdělil zákazníkovi celkovou cenu zájezdu včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění a veškerých případných dalších nákladů, není zákazník povinen tyto daně, poplatky, jiná obdobná peněžitá plnění a další náklady uhradit. To platí i v případě, že nelze tyto daně, poplatky, jiná obdobná peněžitá plnění a další náklady přiměřeným způsobem vyčíslit před uzavřením smlouvy, a v případě, že pořadatel nebo zprostředkovatel prodeje zájezdu nesdělil zákazníkovi druh dalších nákladů, jež mu mohou ještě vzniknout.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.