Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pred mesiacom som vyhral súťaž na instagrame a pred 2 týždňami mi to malo prísť. Písal som aj na instgram ale žiadna odpoveď
HP OMEN slúchadlá, myš, podložka, ruksak
Bol by som rád keby to už prišlo
|
Tweet |
Nabídka ohledně vyhlášené soutěže, je pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl této výhry soudně domáhat, domníváme se, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto výhru nelze úspěšně vymáhat. Pokud by se jednalo o podvodné jednání ze strany společnosti lze tedy uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.