Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 27.10.2018 mi bylo z karty strženo 600 korun firmou Ventuco a není mi známa žádná obchodní transakce, nebo předplatné nějaké služby, kterou bych si objednal. Snažil jsem se najít kontakt přímo na danou firmu, ale neúspěšně. Snad se najde řešení a nebudou se uskutečňovat platby podobného charakteru.
Předem děkuji za pomoc
Neznámá služba/produkt
Vrácení platby, přerušení automatické platby
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Chlupe.
Pokud opravdu nevíte, o jakou službu se jedná, jak je možné, že nám z Vašeho emailu přišla 30.10. na podporu zpráva od Vás s dotazem, jak zrušit platby za Váš účet na seznamce?
Poslední aktivitu na Vašem účtu na seznamce vidíme z 1.11.
S pozdravem
Ventuco
Dobrý den,
ano tuhle zprávu jsem posílal, ale nevěděl jsem, že jste firma provozující tuhle seznamku. Zprávu jsem poslal, protože mi to přišlo jako jediná možnost, za co by se mohli peníze strhnout, jen je divné, že když si na stránkach seznamky zadam seznam plateb, tak daná platba 600 Kč tam ani není uvedena (viz. příloha), takže jsem z toho vyvodil, že se nejedná o onu službu, za kterou mi peníze byly strženy. Jak mi vysvětlíte danou situaci? Za co oněch 600 Kč bylo strženo?
Dobrý den,
tato částka byla stržena za Vaše členství a využívání služeb seznamky.
S pozdravem
Ventuco
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: