Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zadávám stížnost ještě jednou s více detaily.
2.10.2018 jsem na zkoušku zaplatila 149,- Kč členství na seznamce www.academic-singles.cz. Ano, byla moje chyba, že jsem přehlédla text o velikost cca 4 - 6 psaný šedě na šedém podkladu, kde je uvedeno, že si budou peníze strhávat. Velmi brzy jsem zjistila, že seznamka je fiktivní a nefunkční. Smazala jsem informace o mé osobě, bohužel se mi ale nepodařilo najít, kde profil zrušit a dále jsem se na web nepřihlašovala a služby nijak nevyužívala. A dne 29.10.2018 mi strhli bez mého vědomí z účtu 2 247 Kč. Když jsem na e-mail zaslala výpověď, odkázali mě na poštu nebo fax. Odmítám platit další peníze za dopisy. Výpověď jsem zaslala na fax, ale nejde doručit:
Fax příjemce 00420227203713 příjem zrušil s touto hláškou:
Potvrzení o faxu: chyba
Příjemce: 00420227203713
Strany: 0 strany
Datum: Úterý 30. Říjen 2018 17:12
Fax číslo příjemců sa odpojil během posílání
Odstraňování chyb
• Zaseknutý papír nebo není papír/ toner na strane příjemců
• Posílání bylo zrušeno manuálně
Tudíž výpověď nejde doručit. Jsem bezradná. Nevěřím, že když pošlu poštou, že bude skutečně přijata. Přes fax mi přijde aspoň trochu jistota, že bude obdržena. Bohužel ale nyní si nejsem ani tímto jista.
Seznamka www.academic-singles.cz
Vrátit peníze. Službu prokazatelně nevyužívám a přestat mi prodlužovat členství. Službu nechci a nikdy už využívat nebudu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179139416
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic Singles.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 29/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/09/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.