Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U uvedené společnosti jsem si osobně zakoupila permanentku v hodnotě 1.500,- Kč (cca v dubnu 2016). Tuto permanentku jsem využívala málo, ale bylo mi majitelem potvrzeno, že je časově neomezená - aktuálně mi zbývá nevyčerpáno 988,- Kč. V říjnu 2018 jsem šla do studia (na uvedenou adresu) a zjistila jsem, že je studio zavřené. Webové stránky jsou zrušené, snažila jsem se dovolat na číslo 776 748 009 (uvedené na razítku na permanentce) - nedovolala jsem se. Volala jsem i paní, která prostory pronajímala a oznámila mi zrušení společnosti. Ve studiu jsem měla zaregistrovaný email i telefonní číslo, ale nedostala jsem žádnou informaci o případném vypořádání při zániku společnosti. Dle IČO není společnost uvedena v insolvenčním rejstříku.
Požaduji vrácení nevyčerpané částky 988,- Kč.
|
Tweet |
Situace je vázána na to, zda je spotřebitelka schopna prokazatelně doložit, že v době nákupu oné permanentky byla nabízena na dobu neurčitou. Ať již předchozí komunikací s podnikatelem, letákem, obchodními podmínkami apod.
Pokud by tomu tak skutečně bylo, pak by mohla spotřebitelka požadovat vydání bezdůvodného obohacení ve výši nevyčerpané částky permanentky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.