Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27495Platnost legitimace?? A neoprávněné uhrazení jízdného???

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2018, před 6 lety

David Franěk

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 30.10.2018 jsme cestovali s rodinou vlakem ze stanice Praha - Horní Počernice do stanice Praha Masarykovo nádraží. Celkem nás cestovalo 4 dospělé osoby a 3 děti ( věk 10 roků, 7 roků a 16 měsíců ). Všechny tři děti vlastní legitimaci Dopravního podniku hl. města Prahy. U okénka prodeje jízdenek v Horních Počernicích jsem vznesl dotaz, zdali se na předložené legitimace vstahuje nějaká sleva. Odpověd zněla, všechny děti mohou cestovat zdarma a to samé platí pro jednou dospělou osobu, která je zodpovědná za nejmladší dítě do věku 3 roků, stejně jako to funguje u DPP. Tak jsme zakoupili pouze jednu skupinovou zpáteční jízdenku pr 3 dospělé osoby za 133,-Kč.
Ve vlaku proběhla kontrola jízdenek, kde nám bylo zděleno, že manželka musí zaplatit jízdenku, že průkazka DPP nejmaldšío dítěte se na ní nevztahuje a museli jsme zaplatit ve vlaku zpáteční jízdenku za 99,-Kč.
Při zpáteční cestě, opět proběhla kontrola, tentokrát jinou osobou, která nám zdělila, že na legitimaci může zdarma cestovbat i matka, že jsme uhradili jízdné 99,-Kč neoprávněně. Kde je tedy pravda?????
Prosím o informaci, zdali jsme paltit museli či nikoliv. A pokud nemuseli, tak kdo nám uhradí ušlou škodu?? V případě nutnosti, jsem schopen doložit kopie jizdenek, stačí uvést, kam je třeba požadované dokumenty mailem zaslat?

Předem moc děkuji
David Franěk


Požadované řešení

Uvést věc na pravou míru, kde je oporavdu pravda. A pokud jsme zaplatili neoprávněně, tak uhrati škodu ( vrátit peníze ).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 08:36, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.