Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 30.10.2018 jsme cestovali s rodinou vlakem ze stanice Praha - Horní Počernice do stanice Praha Masarykovo nádraží. Celkem nás cestovalo 4 dospělé osoby a 3 děti ( věk 10 roků, 7 roků a 16 měsíců ). Všechny tři děti vlastní legitimaci Dopravního podniku hl. města Prahy. U okénka prodeje jízdenek v Horních Počernicích jsem vznesl dotaz, zdali se na předložené legitimace vstahuje nějaká sleva. Odpověd zněla, všechny děti mohou cestovat zdarma a to samé platí pro jednou dospělou osobu, která je zodpovědná za nejmladší dítě do věku 3 roků, stejně jako to funguje u DPP. Tak jsme zakoupili pouze jednu skupinovou zpáteční jízdenku pr 3 dospělé osoby za 133,-Kč.
Ve vlaku proběhla kontrola jízdenek, kde nám bylo zděleno, že manželka musí zaplatit jízdenku, že průkazka DPP nejmaldšío dítěte se na ní nevztahuje a museli jsme zaplatit ve vlaku zpáteční jízdenku za 99,-Kč.
Při zpáteční cestě, opět proběhla kontrola, tentokrát jinou osobou, která nám zdělila, že na legitimaci může zdarma cestovbat i matka, že jsme uhradili jízdné 99,-Kč neoprávněně. Kde je tedy pravda?????
Prosím o informaci, zdali jsme paltit museli či nikoliv. A pokud nemuseli, tak kdo nám uhradí ušlou škodu?? V případě nutnosti, jsem schopen doložit kopie jizdenek, stačí uvést, kam je třeba požadované dokumenty mailem zaslat?
Předem moc děkuji
David Franěk
Uvést věc na pravou míru, kde je oporavdu pravda. A pokud jsme zaplatili neoprávněně, tak uhrati škodu ( vrátit peníze ).
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.