Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27496Nedodávání předplatného časopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

Marie Nováková

Znění stížnosti

Již několik let odebírám časopis Ve hvězdách, dodání bylo vždy perfektní, v den vydání jsem ho měla ve schránce. Bohužel, ale od čísla 86, které vyšlo v srpnu 2018 jsem tento časopis přestala dostávat. Dotazovala jsem se na vydavatelství Astrolige. s.r.o., zda byl časopis odeslán, odpověď byla ano, dotazovala jsem se na místní poště, kde mi bylo řečeno, že na mojí adresu tento časopis nepřišel, paní Zahrádková z časopisu Ve hvězdách mi zaslala náhradní výtisk, je to dvouměsíčník, ale v říjnu se tato situace opakoval, časopis vycházel 19.10., tak jsem si to ohlídala i na poště, bohužel opět nedorazil. Opět mi byl dodán náhradní výtisk, na náklady redakce, adresa je zadaná dobře, takže netuším, kde se po cestě tento časopis ztrácí. Poslední číslo 88 vyjde v prosinci a byla bych velice ráda, aby se toto vyřešilo. Časopis je pro mne velmi důležitý, takže bych jej opět na další rok ráda předplatila. Kupovat si ho na stánku nemohu, bydlím v malé obci a jsem jich důchodkyně, takže hlídat si stále jeho vydání je pro mne obtížné. Děkuji za vyřízení. Marie Nováková


Produkt

časopis Ve hvězdách


Požadované řešení

Obnovení dodávání. Uhrazení nákladů redakci Astrolife.cz za náhradní dodání dvou časopisů 45x2, 2x poštovné za odeslání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 08:20, před 6 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.