Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pravidelné zpoždění linky: 630073/6 pod řízením Martina Bomboše. Řidič má zpoždění většinou pět minut, ale díky těmto pěti minutám nestíhám autobus jezdící z Jičína do Hořic v 7:05 (směr Hradec Králové). Pro mě jako studenta je velmi důležité, abych tento spoj stihla a včas se dostavila do školy.
Milan Bomboš
Jako řešení navrhuji domluvení panu řidiči, aby z Libáně vyjíždět alespoň o 5 minut dřív a lépe pracoval se svou kasou a s elektronickým přístrojem nedaleko kasy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.