Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27507Neplnění škodní události 5890049418

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

Miroslav Jadroň

Znění stížnosti

Jsem pojištěn pro případ nemoci pro platbu splátek úvěru. Dne 26.4.2018 jsem měl příhodu-infarkt myokardu. Léčil jsem se, veškerá potvrzení jsem opatřil a dne 17.10. jsem nahlásil pojistnou událost pojišťovně Uniqua.
Samozřejmě mě odepsali, že jsem pojistnou událost nahlásil pozdě a že nárok na pojistné plnění mám až od 17.10.
Osobně jsem přesvědčen, že platí legislativa ČR a dle §626 Občanského zákoníku promlčecí lhůta začíná běžet po uplynutí 1 roku a právo plnění se promlčí za 3 roky.
Jak jsem uvedl, dříve jsem z důvodu nemoci ani neměl náladu řešit pojistnou událost. Tato ale pro plnění je jasně prokázána (doloženo zprávami z IKEM, atd.)
Již 2x jsem reagoval na oznámení pojišťovny páí Michaela Štědronská - likvidace, bez úspěchu.


Produkt

č. smlouvy 1080500004


Požadované řešení

Požaduji pojistné plnění od 61. dne tj. od 25.6.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:14, před 6 lety

Pojistná smlouva stanoví, jaké jsou podmínky pro vyplacení pojistného plnění a za jaké období se plnění vyplácí. Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Z uvedené stížnosti není zcela zžrjmé, zda se jedná o životní či "neživotní" pojištění. Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.