Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27509Nedoručené balíky do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 14 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

Milena Vaníčková

Znění stížnosti

Pošta Lodžská 598/3, 18100 Praha 81 opakovaně a nestále nedoručuje balíky do ruky. Na doručovací adrese jsem neustále, nebot zde mám sídlo firmy a produkt "Balík do ruky" mně přijde jako výsměch. Balík do ruky pro který opakovaně chodím na poštu a ztrácím tím čas je absurdní služba!
Na zmíněné pobočce pošty si ztěžuji pokaždé, kdykoliv jsem nucena vystát frontu, abych se dobrala svého balíčku do ruky.
Zdvořilost stejně jako nadávky absolutně nepomáhají!
Pošta rozhodně neslouží, pošta maximálně obtěžuje.
Pošta Praha 8 balíky do ruky nedoručuje, pouze posílá lživé smsky, že adresáta nezastihli a následuje mail, že je zásilka k vyzvednutí na pobočce.


Produkt

číslo posledního balíku do ruky DR5328621785M, které nebylo doručeno, opakovaně


Požadované řešení

Rozhodně si nechci pouze postěžovat, požaduji službu v plném jejím rozsahu a to, doručení balíky do ruky, tj. v místě bydliště/sídle. Nechci týden co týden trávit 2 hodiny ve frontě na pobočce a domáhat se svého balíčku. O co rozhodně nestojím je vysvětlení vedoucího pošty, že je balíček právě v přepravě, abych se následně dozvěděla, že žádnou přepravu pošta nemá, neboť pro výkon této činnosti nemá ani zaměstnance. Pošta by udělala nejlépe, kdyby tuto stupidní službu přestala nabízet, nebot poškozuje jak odesílatele, tak adresáta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 12:10, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.