Společnost


KROSIT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2751Nepřijetí odstoupení od smlouvy a odmítnutí převzetí zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Maxmilian Crha

Znění stížnosti

Od společnosti vybersito.cz jsem koupil postelové matrace v hodnotě 7720Kč. Ty však nepasovaly na mou postel, tudíž jsem do 2 dnů od přijetí zboží e-mailem odstoupil od smlouvy. Vybersito e-mail přijalo a sdělilo ať zboží zašlu spolu s odstoupením od smlouvy. To jsem provedl, zboží zasla v originálním obalu, přepravní společností Toptrans. Následně mi Vybersito.cz volalo, že zboží nepřebrali kvuli údajnému poškození obalu.


Produkt

Matrace Klasik Visco 200x90cm kat.č.200x90, č. objednávky 35314


Požadované řešení

Vrácení peněz na můj účet a přijetí matrací společností Vybersito.cz (Krosit)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:27, před 11 lety

V tomto případě záleží, zda opravdu došlo k poškození zboží během přepravy nebo ne. Pokud ano a přepravní společnost objednal spotřebitel, musí se škody domáhat po přepravní společnosti. Pokud by byl poškozen pouze obal a zboží nikoli, není to důvodem, proč by měla společnost odmítnout odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:27, před 10 lety

Společnost KROSIT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.