Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od společnosti vybersito.cz jsem koupil postelové matrace v hodnotě 7720Kč. Ty však nepasovaly na mou postel, tudíž jsem do 2 dnů od přijetí zboží e-mailem odstoupil od smlouvy. Vybersito e-mail přijalo a sdělilo ať zboží zašlu spolu s odstoupením od smlouvy. To jsem provedl, zboží zasla v originálním obalu, přepravní společností Toptrans. Následně mi Vybersito.cz volalo, že zboží nepřebrali kvuli údajnému poškození obalu.
Matrace Klasik Visco 200x90cm kat.č.200x90, č. objednávky 35314
Vrácení peněz na můj účet a přijetí matrací společností Vybersito.cz (Krosit)
|
Tweet |
V tomto případě záleží, zda opravdu došlo k poškození zboží během přepravy nebo ne. Pokud ano a přepravní společnost objednal spotřebitel, musí se škody domáhat po přepravní společnosti. Pokud by byl poškozen pouze obal a zboží nikoli, není to důvodem, proč by měla společnost odmítnout odstoupení od smlouvy.
Společnost KROSIT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.