Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27513Špatně vrácené finance,zboží dvakrát markováno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

helena horáková

Znění stížnosti

Dobrý den,nejdříve Vás poprosím aby nebyla zveřejněná moje fotografie.Mám maminku 81 let v Hrádku nad Nisou která když může chodí nakupovat do Alberta.Není dne aby mě nebrečela do telefonu,že ji byla špatně vrácená částka za zakoupené zboží jednou je to 20kč podruhé 30kč.Nebo dvakrát na markované zboží dnes např,místo dvě balení vajec hned 4 krát což je dvě balení navíc.Někdy si všimne až doma a nemůže se vrátit takovou dálku,protože to už nezvládne.Poslední dobou se snaží si lístek kontrolovat hned a pak musí čekat až se jí někdo má čas věnovat a po nevhodném ušklíbnutí jsou jí finance vráceny.Dnes si toho si všimla bez omluvy jí byla částka vrácena po jejím upozornění.
Aby v každém nákupu byl problém tak to je již trochu moc.Pokladní stále vrací o 20kč méně.Hrádek nad Nisou je větší vesnice kde se všichni znají a tak se nezlobte,že mojí maminku nebudu jmenovat ,ale hlavně nejde o jméno jde o kvalitní práci.Jsem v cizině a obden mám telefon od maminky kde bsi stěžuje ,že opět byla okradena.
Prosím Vás ,aby jste to řešili pokud se to stane ještě jednou budu si stěžovat na státní obchodní inspekci.Staří lidé špatně vidí prostě mají zdravotní problém a ještě jsou zaměstnanci neochotní i když je viditelné,že chyba je na jejich straně.

s pozdravem Horáková


Produkt

dvakrát markované zboží,při každém nákupu vráceno o 20 kč i 30 kč méně


Požadované řešení

Nemohu to doložit jsem mimo českou republiku ale maminka je sice stará,ale ne blbá nehledě na to ostatní lidé si stěžují také.
Prosím Vás prošetřete tuto stížnost dl Vašich možností děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 19:21, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 12:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.