Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prosím o ukončení smlouvy. Účet mám již delší dobu smazán a pořád mi chtějí z účtu strhávát peníze. Stimto jednáním co má protistrana nesouhlasím. Děkuji totálně nespokojený zákazník
Stránka úplně k ničemu
Odpuštění požadovaného uhrazení od duby smazání účtu a definitivni zrušení účtu.
Navrhuji stánku Dateyard, AG defitivne zrušit nebo upravit smlouvu tak, aby zákazník nemusel posílat fax na ukončení smlouvy a mohl ji normálně vypovědět přes internet jako to funguje u konkurence
|
Tweet |
Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství.
Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží. Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uschoval doklad o tom, že výpověď zaslal.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.