Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, vzhledem tomu, že jsem byl z Vaší strany uveden v omyl /týden na zkoušku za 30,- Kč/ přitom se mi na bankovním účtu objevil Váš požadavek o stržení finanční částky ve výší 180,- Kč a to již opakovaně, dávám okamžitou výpověď ze služby Lisa18 poskytované společností Interdate S.A., žádám o vymazání veškerých dat z registru a zároveň žádám, abyste okamžitě zrušili příkaz k převodu peněz.
Nyní přišel dopis (upomínkový) na částku 94,03eur.
Okamžité zrušení členství a vymazání všech dat ze serveru.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Smluvní vztah je možné vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), či ID svého profilu, respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
service@lisa18.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
účet byl založen pod emailem: sip.roman@seznam.cz
Šíp R.
ID: 176542775
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Lisa18 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26/07/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobry den,
v podmínkách máte že můžu smlouvu ukončit e-mailem o což se snažím a že můžu použit výpovědní formulář ve kterém mám uvézt svoji adresu a podepsat ho. Adresu cizí společnosti dávat opravdu nechci, zvlášť když ho při registraci nebylo potřeba. Podpis je nutný jen když se posílá formulář pomoci pošty , v tom případě v e-mailu není nutný podpis. Chci jen ukončit sve členství PREMIUM a ukončit automatické prodloužení členství.
Tímto bych chtěl zrušit členství a automatické prodloužení členství PREMIUM na profilu.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 176542775
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
členství mi bylo nabídnuto na zkoušku jen za 30kč. O automatickém prodlužování nebo něco o tom, že si budete sami strhávat peníze z mého účtu řeč vůbec nebyla. Beru to jako klamání spotřebitele a nevím zda se nejedná o podvodné jednání z vaší strany.
Rozhodně nehodlám platit žádné peníze za služby, které jsem nevyžil a ani nechtěl!
Děkuji.
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky. Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 176542775
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho (screenshot jsme již zaslali).
Informace o prodloužení členství jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
service@lisa18.cz
Ano na screenshotu je vidět, že předplatné na zkušební dobu za 45kč!! Nic o automatickém prodlužování o strhávání peněz z účtu řeč nebyla. Nebo jsem vám dal písemné svolení se strháváním peněz z mého účtu? Nevím zda je to vůbec legální. A zvažuji podání trestního oznámení v této věci. Opravdu nehodlám zaplatit ani korunu za něco co jsem zaprvé nevyužil a ani vědomě neschválil.
Děkuji Šíp
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Prosím o vyjádření k dopisu, který mě přišel.
Děkuji.
Inkasní agentura může za daný subjekt převzít pohledávku. Je ovšem oprávněna si naúčtovat pouze zákonné úroky z prodlení a účelně vynaložené náklady, které souvisí s vymáháním takové pohledávky, což však nezahrnuje částku, kterou společnost zaplatila inkasní agentuře za vymožení pohledávky.
Inkasní agentura není exekutor. Pouze exekutor může reálně zajistit danou pohledávku od dlužníka. Činit tak může pouze a jen na základě rozhodnutí soudu, které bude pravomocné a vykonatelné. Inkasní agentura by tak nejprve musela zahájit občanskoprávní řízení u soudu, o čemž by spotřebitel musel být vyrozuměn. Dle našich informací, se však k takovému kroku inkasní agentury k vymáhání pohledávek za seznamky doposud neuchýlily.
Evropské spotřebitelské centrum k tomu vydalo i příručku, konkrétně v bodu 9. se o této problematice lze dočíst: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/12/%C5%98e%C5%A1en%C3%AD-probl%C3%A9m%C5%AF-se-seznamkami-rady-Evropsk%C3%A9ho-spot%C5%99ebitelsk%C3%A9ho-centra.pdf
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele.
Děkuji za vaše vyjádření.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.