Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
přišel mi dopis od Intrum na 89,50 eur od společnosti BE2 GmbH. Já osobně ani nevím, že jsem se na seznamku registrovala..Žádné emaily mi nechodily, ani upozornění na pohledávky. Zaměstnanec Intrum mi sdělil, že prý jsem se registrovala a přihlašovala přes email kosmetickajana@seznam.com , ten email jim oznámila společnost BE2...což je nemožné, protože takový email ani zřídit nelze.. Takže tomu aboslutně nerozumím jak je možné abych byla pod neexistujícím emailem registrována a zároveň pokutována.
Deaktivovat prémiový účet.
Neinkasovat ode mne další pohledávky
Vymazat mne z Vaší centrální databáze
Vysvětlení jak je možné být registrována přes neexistující email
Přinejlepším navrátit zaplacený dluh 89,50 Eur
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a byla povinna z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170673675
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku za členství na Academic Singles vázána na Vami udanou emailovou adresu byla zaevidovaná již v červnu 2018 a případ byl uzavřen.
Jestli jde o novou upomínku a jiné členství, Váš profil můžeme identifikovat dvěma způsoby:
1. Na základě správné registrované e-mailové adresy.
2. Jestli nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci první úhrady za Prémiové členství na účet be2 s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
V tomto případě kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den,
díky za odpověď. Ne, opravdu jiné členství nikde nemám. Pohledávka byla zaplacena, ano. Popravdě ani nevím, že bych někde členství vůbec měla. Chtěla bych se tedy zeptat na 2 otázky.
1. Členství, kde byla zaplacena upomínka je již zrušené a žádne poplatky nenaskakují?
2. Jak je možno registrovat členství na neexistujicí email, kde nelze členství nijak potvrdit ani dostávat případné upomínky za platby?
Moc děkuji
S pozdravem Mlýnková Jana
ID: 170673675
Dobrý den.
Vaše Prémiové členství nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Účet je registrován na emailovou adresu, kterou zákazník zadá do systému. Upomínky za platby jsou zasílané na adresu zadanou zákazníkem. Je odpovědností zákazníka zadat platnou emailovou adresu.
Dobrý den,
díky za info. To bylo hlavní co mne zajímalo, že nenaskakují žádné další skryté poplatky. Myslím, že odpovědnost Vaší společnosti by mělo být, aby byla každá registrace přes email byla řádně potvrzena právě přes zadaný email. Jinak je dle mne registrace neplatná, tudíž byste neměli vyžadovat platby.
ID: 170673675
Dobrý den.
Vaše Prémiové členství bylo ukončené. Žádné další platby neproběhnou.
Hodnocení: