Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ca před rokem jsem v CZC zakoupil telefon Alcatel 6030D na dvě sim.
Bohužel se mi přes Vánoce podařilo rozbít displej.
2.1. jsem odvezl telefon na pobočku CZC v Brně na Křenové a předal ho do opravy (na infolince mi řekli délku opravy ca 10 dní)
29.1. se mi mailem ozvali s cenovou nabídkou na opravu, kterou jsem obratem potvrdil
3.2. jsem telefon obdržel z opravy, bohužel nefungoval správně
Při otevření některých aplikací při držení telefonu "na stojato" telefon sám otevíral různá okna nebo psal nesmyslná písmenka atd. Pokud se telefon používal "na ležato", tak fungoval, navíc se na displeji objevovaly tmavší pruhy.
3.2. jsem informoval reklamační oddělení, které mi poslalo nabídku na opravu, vadu popsal a požádal o sdělení postupu.
4.2. jsem urgoval dotaz, jak mám postupovat
4.2. pozdě odpoledne jsem dostal odpověď, že budou reklamovat opravu v servisu. Bohužel bez informace, kam telefon zaslat.
5.2. jsem se dotazoval, kam telefon poslat
(e-mailovou komunikaci jsem používal, protože se na reklamační linku i přes několik pokusů nedařilo dovolat)
Protože nebyly žádné reakce, poslal jsem telefon 5.2. na adresu opravny do Britexu - odkud přišel.
5.2. v 6,35 odpoledne přišla zpráva, abych ho odevzdal na jakékoli pobočce, nebo poslal na Příbramskou pobočku - to už byl několik hodin na cestě
19.2. jsem telefon obdržel s naprosto stejnou vadou, kterou jsem po opravě reklamoval
19.2. jsem jel do Brna na Křenovou, kde jsem technikovi ukázal, co telefon dělá, převzal ho na reklamaci, požádal jsem telefon poslat na adresu firmy (do Brna jezdím minimálně, mám to přes 50 km)
v pátek 14.3. odpoledne mi z infolinky volali, že telefon je v Brně na pobočce. Nechal jsem si ho poslat na adresu firmy.
18.3. jsem dostal protokol o tom, že se reklamovaná vada neprojevila, na protokolu je uvedeno: Doba trvání sevisu (dnů): 27
19.3. jsem obdržel balíček s jiným-cizým telefonem, taky reklamovaným, okamžitě jsem o tom informoval pana Ziku, se kterým jsem si za celou dobu napsal asi 20 mailů... odpověď přišla odpoledne, četl jsem ji následující den a byla, ať telefon odevzdám na nejbližší pobočce
21.3. telefon předán na nově otevřené pobočce ve Velkém Meziříčí
po několika urgencích jsem 24.3. dostal odpověď, že až se telefon dostane do jejich rukou, bude to pan Zika řešit s vedoucím
Moje trpělivost je už dávno pryč, připadám si už dost bezradný.
Nemám telefon za který jsem zaplatil plnou kupní cenu a taktéž za opravu - výměnu displeje.
23.3. večer jsem poslal mail se žádostí o vrácení kupní ceny telefonu a ceny opravy
protože nepřišla žádná odezva, tak jsem 26.3. zprávu urgoval (na pana Ziku)
opět bez odezvy, tak jsem zprávu znovu urgoval 27.3. (na pana Ziku a na mail reklamací)
dnes je 28.3. a nemám telefon, nemám peníze a nemám jedinou zprávu, co se bude dít.
Myslím, že by dost pomohlo, pokud by servis i reklamace řešili hned a ne na poslední chvíli.
Alcatel 6030D, jednalo se o reklamaci opravy výměny displeje
Ve středu 2.4. to bude čtvrt roku, co nemám telefon.
Očekávám vrácení kupní ceny telefonu, vrácení ceny opravy.
Po čtvrt roce bych ocenil i kompenzaci vynaložených prostředků na vracení telefonu na reklamace - balík DPD a cesta do Brna a zpět atd.
Mám pocit, že už si ze mě dělají srandu :-(
|
Tweet |
V případě, že společnost dosud výrobek nevrátila, doporučujeme zaslat výzvu k vrácení telefonu a stanovit pro to lhůtu, jinak by se uplatnila náhrada škody za ztracený výrobek (tedy hodnota výrobku vdobě ztráty). I v rámci reklamace opravy lze požadovat úhradu nákladů spojených s reklamací, tedy poštovné, případně nutné cestovní náklady nebo cenu znaleckého posudku.
Pokud byl již telefon vrácen a vada nebyla odstraněna, může zákazník žádat vrácení ceny opravy.
Dobrý den,
společně s vedoucím reklamačního oddělení jsme prošli celý tento případ.
Telefon byl zakoupen na firmu 3.5.2013. V té době se kupní smlouva, a další z ní vyplývající, řídila obchodním zákoníkem. Podle něj se také následně řešila Vaše reklamace.
Je asi zbytečné zde zdlouhavě rozepisovat celý průběh, ale s jednou věcí jistě souhlasím, a to že nyní nemáte k dispozici funkční přístroj, který jste si zakoupil.
Proto jsme se rozhodli, že provedeme výměnu zboží za nový kus. K výměně dojde, jakmile zboží dorazí na naší centrálu do Příbrami. Celá věc je takto domluvena s reklamačním oddělením a bude vyřešena bez zbytečného odkladu.
Zároveň jako kompenzaci za potíže byla do Vaší registrace připsána sleva ve výši 300 korun na další uskutečněný nákup.
Doufám, že toto řešení je pro Vás přijatelné a těším se na další obchodní spolupráci
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Asi dvě hodiny po podání stížnosti na tento web v pátek 28.3. mi přepravní služba bez předchozího upozornění dovezla původní telefon (nenašel jsem zde možnost, jak tuto skutečnost doplnit sem na web), přišel s dokumentem ze servisu, na kterém bylo ukončení servisu 18.3. po 27 dnech.
Telefon samozřejmě projevoval pořád reklamovanou závadu, tak jsem ho ihned odnesl na pobočku CZC, kde jsem závadu technikovi ukázal, opět zapsal do protokolu, že se závada na prodejně projevila. Technik vzal telefon opět na reklamaci.
Dnes 2.4. jsem obdržel nový telefon, tak jak bylo slíbeno. Záležitost je tedy uzavřena.
CZC děkuji za kladné vyřízení, škoda jen, že to trvalo tak strašně dlouho
Děkuji i www.vasestiznosti.cz, věřím, že web pomohl :-)
PJ