Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27520Požadují zaplatit pokutu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

Ladislav Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den

Rozhodl jsem se Vám napsat ohledně našeho a stovky dalších lidí s tímto problémem.Přišel k nám do baráku pán.že nám firma Envona najde nejlevnějšího dodavatele plynu tak aby jsme podepsali plnou moc.To jsme udělali.Pak jsme našli na internetu plno stížností na tuto firmu,okamžitě jsme psali email,že rušíme plnou moc to už nám neodpověděli a pak nám přišel dopis,že maříme jejich rozhodnutí a musíme zaplatit pokutu ve výši 3000 Kč.Asi po týdnu to přišlo zas zaplatit dalších 3000Kč.Jsme z toho bezradní jsme už důchodci.Na internetu je toho plno o firmě Envona,že takhle obcházejí důchodce a dělají takovéto praktiky.Na email a telefony vůbec nereagují.Podle mě to je nekalé jednání vůči zákazníkovi.Nevíme co máme dělat tak jsem se obrátil se žádostí na Vás o pomoc předem moc děkuji a jsem s pozdravem

Ladislav Svoboda


Produkt

Nabízejí údajně levnější dodávky energií, a to hlavně seniorům.


Požadované řešení

Najít nějaké řešení firma vůbec na emaily a telefony nereaguje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 20:02, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 12:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.