Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dnes mi přišel dopis ( nebyl doporučený, ale jen klasicky hozen do schránky) od spoleřčnosti intrum. K zhrazení částky 94,38 EUR od klienta Interdate SA. Je to za premiové členství. Je to tak, že jsem měl zaplacené jednoměsíční členství +- 150 kč. A pak jsem koukal na účet a bylo mi ztrhnuto cca 2500 kč nějakou firmou lisa18. Tuto platbu jsem neautorizoval a platbu jsem reklamoval u banky ( Raiffaisen bank). Banka mi reklamaci uznala a peníze mi vrátila. Páč jsem autorizoval platbu 149 kč a né 2549 kč. Ale dnes mi přišel tento dopis od společnosti Interdate.
Ale tato platba nebyla chtěná ( dokonce jsem musel měnit kartu kvůli jejímu zneužití). Nebyla mou autorizovaná a určitě jsem těch služeb nevyužíval. Řešil jsem to s jejich podporu kde jsem zrušil účet a přišel mi i email : Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 11/02/2019.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
Prosím o radu.
Prosím o radu, jak se zachovat dále. Nic platit rozhodně nechci.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 32770597
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti v červenci a září opakovaně kontaktovalo Zákaznické centrum Lisa18.
Dobrý den.
Jak jsem psal, tak jsem psal i na vaší podporu, že platba nebyla autorizovaná a tudíž nebyla oprávněna. Snažil jsem se to s vámi řešit dobrou cestou. Bohužel pak jsem nedostal reakci a tudíž jsem tuto platbu reklamoval u své banky. Která mi dala za pravdu a peníze mi vrátila. A vy mě dáte pohledávku ? To jako opravdu ?
Obrátil jsem se tedy dnes na evropského spotřebitele který dává celkem jasnou formulaci.:
Stejně jako v případech jiných spotřebitelů, problémem v situaci pana Karla bylo tzv. automatické prodloužení smlouvy, k němuž dochází, pokud se smlouva neukončí během stanoveného období. Aby mohla být smlouva prodloužena, musí o tom být spotřebitel informován jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy – pouhá informace o automatickém prodloužení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách není dostačující. Bohužel, většina seznamek tuto informaci před uzavřením smlouvy poskytuje, byť je psána malým nevýrazným písmem, a jejich provozovatelé považují takto poskytnutou informaci za dostačující. V mimosoudní rovině je proto velmi těžké dosáhnout pozitivního výsledku.
Takže vás žádám o okamžité ukončení mého "stíhání" za neuhrazenou částku. Dala mi za pravdu jak má banka, tak i evropský spotřebitel. Také žádám o smazání mé osoby z každého vašeho registru.
Vaše jednání nebylo čestné a ani oprávněné.
Slavata Jan
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 32770597
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek Lisa18, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.lisa18.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Jak jsem již psal, vaše chování bylo podivné i mé bance a proto to uznala jako neoprávněnou platbu. Teď to již řeším i přes Evropské spotřebitelské centrum. Protože na té stránce, kde probíhala platba , nebylo uvedeno ( nebo velice chytře schováno), že platba bude stržena. Proto se jedná o neoprávněnou platbu.
K tomu jsem do 14 dnů od té platby to začal také řešit s vaší podporou, že tato částka nebyla mnou autorizovaná a rozhodně jsem nic takového nechtěl.
Máte tam chytře částku na jeden měsíc která se potom skoro stane 3x takovou a máte někde v obchodních podmínkách schované, že se potom platí tolik a tolik? Tak kde to jsme ? Přijde mi, že jste tu stránku udělali jen pro tento zisk a nějáké seznámení lidí Vám bylo úplně jedno, ale to je můj názor a pohled na věc
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 32770597
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho.
Informace o prologaci členství jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
service@lisa18.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.