Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27524Nerealné odškodnění pojistné událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2018, před 6 lety

ladislav Rýpar

Znění stížnosti

před 3týdny do mě naboural pan tím, že přejel do protisměru a zrušil mi auto i přivěsný vozik.auto se vyřešilo a ocenilo dle selského rozumu s tím žadný problém nebyl.ale náhradu škody na přívěsným vozíku který je sklopný a brzděný ohodnotil na 7000kč.což je směšné!Rekonstruji dům tudiž vozik potřebuji, ale už 3týdny stoji nepojízdný.Vozik má zdeformovanou nápravu, která stojí jak mi dnes nacenili 12500kč nefunkční a zdeformovanou nájezdovou brzdu ktera stojí 5000kč kolo a disk 1000kč plus práce.ja jsem nehodu nezavinil tak nechapu proč bych měl doplacet na zpusobenou škodu.vozik je sice starší ale byl plně funkčni a spolehlivý.


Produkt

škodná udalost 4186046657


Požadované řešení

chtěl bych zaplatit cenu nahradních dilu nebo dám vozik do servisu a budu požadovat proplaceni faktury za opravu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:20, před 6 lety

Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měla by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.