Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes jsem zaregistroval svoji matku na seznamku singles50.CZ Bohužel při registraci po mě požadovali Premium účet za poplatek 139,-Kč. Zadal jsem svou kreditní kartu , jaké bylo mé překvapení, že došlo ke stržení částky nikoli 139 Kč, ale 3336 Kč. Dále v podmínkách je nějaké automatické prodlužování, je potřeba písemně vypovídat a to pouze na nějaký fax. K mému překvapení došlo ke stržení částky z kreditní karty, ačkoliv mám aktivovaný 3D security kod, kde bych samozřejmě částku viděl a musel potvrdit, ale tento 3D vůbec nebyl aktivován a portál stejně peníze z karty strhl. Navíc do profilu se již nedá ani přihlásit,aby se dal nějak vymazat nebo vypovědět....
singles50.CZ seznamka pro seniory
žádám o výpověď z této seznamky a vrácení neoprávněně stržené částky
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180430898
Dobrý den.
Na referovaném účtu bylo zakoupeno 6-měsíční členství za 3336 Kč.
Přijali jsme Vaše odstoupení od smlouvy. Členský poplatek v celkové výši 3336 Kč byl k datu 05/11/2018 refundovaný na Váš účet.
Vaše členství již nebude prodlouženo.
Pro více informací se již prosím obraťte na náš zákaznícky servis.
Na žádost spotřebitele byla stížnost znovu otevřena a doplněna o vyjádření spotřebitele.
Dobry den,
vyse uvedenou stiznost jsme uzavreli, po Vasem vyjadreni, ze spolecnost zasle castku zpet. Bohuzel karta byla zrusena, proto spolecnost musi zaslat castku na bankovni ucet. Pokud tedy se mi nekdo od nich ozve (mail zatim zadny nedorazil), poslu nazpet cislo uctu, na ktery by mela byt castka pripsana..
S pozdravem
Haak
ID: 180430898
Dobrý den.
Refundace byla zpracována na účet. Není problém, že karta byla již zrušena.
Hodnocení: