Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2753Překročení lhůty pro opravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Petr Kantor

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s prozbou o pomoc. 28.2.2014, jsem dal na reklamaci této zpolečnosti notebook na opravu (v záruční době), po asi tak dvou týdnech mi poslali email, že na zboží se záruka nevztahuje a že si opravu budu muset uhradit sám (cca 7.400).
V opačném případě jim mohu bezplatně přístroj ponechat k likvidaci.
Ihned jsem jim poslal odpověď, zda si dělají ze mne srandu nebo , zda jde o omyl. Zboží jsem řádně a záruční lhůtě reklamoval.
Na další den,mi přišla od pana Umlafa odpověď, že se mi omlouvá, že došlo k omylu a přístroj mi samozřejmě opraví v záruční lhůtě.
předevčírem mi přišel email, že si mohu přístroj vyzvednout. Když jsem včera dojel na jejich pobočku do Ostravy, kde jsem si to měl vyzvednout, tak tam nic nebylo a ani o ničem nevěděli.
Po měkolika minutách hovoru a chatování zjistili, že přístroj by měl být připraven k vyzvednutí, ale v Příbrami.
Když jsem argumentoval, že tan řístroj měl být tady kde jsem jej i odesílal a že tudíž 30denní lhůta na opravu reklamovaného zboží je již překročena, mi bylo sděleno, že já to mám na IČo, tudž se to na mě nevztahuje a oni mají na reklamaci DOBU NEZBYTOU (klidně i 5 let).
Prosím poraďte mi co mám v této situaci dělat.
Jíž rok a půl jsem v invalidním důchodu a nepracuji.
Bydlím v Českém Těšíně a do Ostravy mám 35km v jednu stranu. Tu cestu včerejší mi také nikdo neuhradí.
S pozdravem
Petr Kantor


Produkt

NB Packard Bell EN TS11-HR-661CZ 15,6"/i5-2450/6GB/750GB/GLTX6B3Y0K/W0270H0P3147017C71601


Požadované řešení

Vrácení peněz.
Já již této společnosti nevěřím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:33, před 11 lety

Je pravdou, že by vyřízená reklamace měla být doručena na pobočku, kde byla uplatněna. Na druhou stranu je skutečně pravdou, že ustanovení zákona na ochranu spotřebitele se na koupi v rámci podnikatelské činnosti nevztahují, tudíž ani povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění.
Reklamace při koupi na ičo má být vyřízena ve lhůtě přiměřené nebo ve lhůtě dohodnuté. 5 let by nebylo dobou přiměřenou, ale pokud se vyřízení reklamace pohybuje kolem 30 dnů, nedovozovalo by se z takového jednání podstatné porušení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2014 01:45, před 11 lety

Dobrý den, pane Kantore,

dohledal jsem si dnes všechny podklady k Vaší reklamaci a celý případ jsem podrobně rozebral s vedoucím reklamačního oddělení.

Skutečně došlo z naší strany k omylu, když jsme Vám poslali cenovou nabídku na opravu zařízení, které bylo reklamováno ještě v záruční době. Tato skutečnost se záhy vysvětlila a napravila. Bohužel se k této skutečnosti navázala další chyba související s ukončením Vaší reklamace, kdy Vás automatická zpráva vyzvala k odběru, ač ještě zboží na pobočce v Ostravě nebylo.

V tomto směru se rozhodně nemůžeme na nic vymlouvat a jedná se o naší chybu.

Ohledně doby vyřízení reklamace bych rád uvedl, že celková doba vyřizování Vaší reklamace byla 31 dní. Protože pro kupujícího podnikatele není lhůta vyřízení reklamace stanovena zákonem, myslím si, že jsme reklamaci vyřešili v době skutečně přiměřené. Pokud by nedošlo k výše uvedené chybě s cenovou nabídkou, kdy jsme přišli o jeden den, byla by doba vyřízení reklamace stejná, jako u kupujícího spotřebitele, tedy 30 dní.
V době, za kterou jsme reklamaci vyřídili tedy skutečně problém nespatřuji.

Pravdou zůstává, že jsme Vás naší chybou "hnali" na pobočku, kde zboží připravené nebylo. Dovolte mi, prosím, abych Vám jako kompenzaci za tento problém a také náklady na uskutečněnou cestu, připsal do Vaší registrace slevu na příští nákup ve výši 200 korun. Tato částka podle mého názoru odpovídá způsobenému problému. Zároveň se za tuto nepříjemnost velice omlouvám.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:43, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.