Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27530Dlužná částka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Jiří Pták

Znění stížnosti

Dobrý den,posílám vám zprávu kde mi společnost WHATSEX poslala výpis kde dlužím šílenou částku,kterou jsem ani nikdy neplatil a ani neobjednával.u této společnosti jsem zaplatil jeden měsíc 499kč a to v lednu a pak jsem účet zrušil,natož mi začali automaticky strhávat peníze,když jsem provedl reklamaci plateb,tak z hruba po měsíci vyjádření mé Money banky bylo strženo 5 plateb 499kč zpět společností WHATSEX. tak mi řekli že jsem sice zrušil účet,ale ne registraci a ani smlouvu,žádnou smlouvu jsem nepodepisoval,pouze jsem se registroval na jejich stránky.nikdo mi neupozornil,že jsem zrušil pouze účet a automaticky mi strhávali peníze.myslel jsem,že jsem zrušil automaticky celou mojí registraci na tyto stránky.je to celí podvod a machinace.když jsem se jich ptal co je to za další poplatek 1000kč,kterou mi poslali ve vyúčtování za každý měsíc tak mi nikdo do dnes neodpověděl.jenom mi neustále vyhrožují dluhem a jejich inkasním oddělením.když jsem rušil registraci,tak mi to normálně psalo,že je vše zrušeno,tak nevím co mám dělat..dole ve zprávě je červený odkaz kde je nějaké vyúčtování.MEZI TÍM JSEM KOMUNIKOVAL S JEJICH OPERÁTOREM KDE MI UKONČIL ČLENSTVÍ K 4.7 2018 A 3.8 MĚ BYLI STRŽENY PLATBY A VRÁCENY SPOLEČNOSTI.TÍM JSEM MYSLEL,ŽE JE VŠE UKONČENO,ALE DNE 26.10 MĚ PŘIŠEL VÝHRUŽNÝ DOPIS S NÁVRHEM NA EXEKUCI K DOPLACENÍ DLUHU 398 EUR.ZAPLATIT DO 10.11.2018.HNED JSEM ODEPSAL PRÁVNÍMU ODDĚLENÍ A ZNOVU OPERÁTOROVI SPOLEČNOSTI A POSLAL OBĚMA VÝPIS ÚČTU KDE BYLI STRŽENY PLATBY A VRÁCENY SPOLEČNOSTI,NA TOŽ SE OZVAL POUZE OPERÁTOR S TÍM ŽE NEMÁM ZRUŠENÝ ÚČET.POSÍLÁM VÁM KOPIE ZPRÁV OD OPERÁTORA KDE MĚ POSÍLÁ UKONČENÍ ČLENSTVÍ K 4.7.2018.
s pozdravem Jiří Pták.

Vážený pane / paní Pták,
 
Soubor se nyní nachází v oddělení soudních sporů. Měli jste dostatek příležitostí k zaplacení
nárok klienta, který nyní činí 398,36 EUR a pochází z použití toho, co je
on-line služby, v celku nebo v splátkách. Vaše chování nás nyní nutí
získat od soudu vymahatelný nástroj a poté instruktáž
soudního vykonavatele s pravomocí vybírat povinnou exekuci.
 
Pokud to nebude úspěšné, budeme sloužit výpovědi o obstavení. Po vyhlášení prohlášení
přísahy, učiníme také další kroky. Vzhledem k nákladům a
nepříjemnost, která tato opatření přinese pro vás, můžeme vás jen naléhavě vyzvat
znovu uspokojit své dluhy. Můžete také s námi ještě diskutovat velmi mírně
splátková platba a další zproštění úroků. Chcete-li tak učinit, máte pouze
nám pošlete e-mail, fax nebo dopis.
 
Můžeme vás jen vyzvat, abyste okamžitě splnil své závazky nebo alespoň nabídl
zaplatit za rozumné měsíční splátky. Upozorňujeme, že musíme stanovit termín
ze dne 10.11.2018 pro mimosoudní vyrovnání záležitosti dluhu. Ty jsi
požádal, aby se tímto termínem všemi prostředky držel. Poté nebudeme moci
další ústupky.
 
Pokud je dlužná částka v plné výši převedena zcela a včas, můžeme vám to potvrdit
smlouva je ukončena a žádné další nároky proti vám.
 
S úctou,
 
 
Auer Witte Thiel
Právníci
Bayerstraße 27
D-80335 München
Mail: collection@auerwittethiel.com
Fax: +49 (0) 89/59 06 83 145
 
 
Bankovní údaje o převodu
 
Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX


Produkt

Vážený pane / paní Pták,   Soubor se nyní nachází v oddělení soudních sporů. Měli jste dostatek příležitostí k zaplacení nárok klienta, který nyní činí 398,36 EUR a pochází z použití toho, co je on-line služby, v celku nebo v splátkách. Vaše chování nás nyní nutí získat od soudu vymahatelný nástroj a poté instruktáž soudního vykonavatele s pravomocí vybírat povinnou exekuci.   Pokud to nebude úspěšné, budeme sloužit výpovědi o obstavení. Po vyhlášení prohlášení přísahy, učiníme také další kroky. Vzhledem k nákladům a nepříjemnost, která tato opatření přinese pro vás, můžeme vás jen naléhavě vyzvat znovu uspokojit své dluhy. Můžete také s námi ještě diskutovat velmi mírně splátková platba a další zproštění úroků. Chcete-li tak učinit, máte pouze nám pošlete e-mail, fax nebo dopis.   Můžeme vás jen vyzvat, abyste okamžitě splnil své závazky nebo alespoň nabídl zaplatit za rozumné měsíční splátky. Upozorňujeme, že musíme stanovit termín ze dne 10.11.2018 pro mimosoudní vyrovnání záležitosti dluhu. Ty jsi požádal, aby se tímto termínem všemi prostředky držel. Poté nebudeme moci další ústupky.   Pokud je dlužná částka v plné výši převedena zcela a včas, můžeme vám to potvrdit smlouva je ukončena a žádné další nároky proti vám.   S úctou,     Auer Witte Thiel Právníci Bayerstraße 27 D-80335 München Mail: collection@auerwittethiel.com Fax: +49 (0) 89/59 06 83 145     Bankovní údaje o převodu   Postbank (Giro) IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07 BIC: PBNKDEFFXXX


Požadované řešení

VYSVĚTLENÍ DLUŽNÉ ČÁSTKY,KDYŽ MĚ BYLO STRŽENO 5 PLATEB ZA 5 MĚSÍCŮ A VRÁCENO SPOLEČNOSTI A NAJEDNOU VZNIKNE TAK VELKÝ DLUH.

UKONČENÍ CELÉ SITUACE A ZASTAVENÍ VEŠKERÝCH TĚCHTO SANKCÍ,KTERÝMI MĚ SPOLEČNOST VYHROŽUJE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 10:46, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.

Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 19:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.