Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31. 10. 2018 jsem jel z Pardubic do Hradce králové vlakem Os 6252 pravidelný odjezd 19:33. Opět nefungovala WIFI. Váš hotspot WIFI striktně odmítl připojit. Závada se vyskytovala v oddíle první třídy.
V tomto vlaku jsem opět klouzal na sedla podle akcelerace laku. Nefungovala opět aretace sedadla a to na sedadle v první třídě ve předu hned za kabinou řidiče na levé straně ve směru jízdy vlaku.
První třída
Opravte si to prosím.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.