Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27535Neoprávněné odebrání platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Pavla Haftsteinova

Znění stížnosti

Dobry den ,
17.10.2018 mi byla odebrana z uctu platba 2247,- .
Be2 jsem zaplatila 159, - na zkouzku v srpnu , seznamka Be2 mi nevyhovovala tak jsem uz dale nepouzivala na emaily nereagovala Vse jsem hned mazala ani necetla . Z uctu jsem zjistila pri strzeni platby ze pokracuje . Poslala jsem na jejich adresu ihned vypoved se vsemi udaji ktere spolecnost vyzaduje a to k 22.10.2018. To to mi odpovedeli
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 11/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Kartu a muj ucet pro jejich strhavani penez jsem zablokovala a upozornila je na to ze dalsi platba uz neprobehne a zas mi prisla dalsi odpoved
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Rádi bychom Vás upozornili, že obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné a právně vázány a všechny platební závazky musí být splněny. Žádáme Vás o dodržení a uskutečnění platby v řádném čase. V opačném případě může dojít k navýšení dalších nákladů, které jsou spojeny s nedodržením řádného termínu a prodlení platby. Po platbě bude Vaše Prémiové členství aktivováno na zbytek zaplaceného období a případ bude z naší stany uzavřen.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________

Co muzu prosim Vas dal delat ?
Dekuji P. Haftsteinova


Požadované řešení

Okamzite ukonceni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 09:54, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 13:54, před 6 lety

ID: 178358534, 165452396


Dobrý den.

Vzhledem na data plateb a poskytnuté informace, zdá se, že se referujete na dvě různé Vami předplacené služby a to Academic Singles a be2.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami služeb be2 a Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 11/09/2018 (be2) a 17/09/2018 (Academic Singles). Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

Prodlužování Vašeho Prémiového členství na Academic Singles bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 17/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ohledem prodloužení be2 Prémiového členství kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2:

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2018 20:16, před 6 lety


Pavla Haftsteinova

Jedna se o clenstvi Be 2 a odpoved na mou vypoved .
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 11/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 10:54, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 11:38, před 6 lety

ID: 178358534


Dobrý den.


Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ohledem prodloužení be2 Prémiového členství kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.

Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodloužené.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.

Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:

zakaznickyservis@be2.cz

děkujeme Vám za pochopení.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2018 19:32, před 6 lety


Pavla Haftsteinova

Tak ze spolecnost Be2 mi 20.9. 2018 strhla z uctu 2247,- Kc . Pak mi dale 19.10. 2018z uctu strhla dalsich 2247,- Kc ale k 10.10.2018 mi uctujete dluznou castku 2247,- +poplatek za sprodleni 280,- . Za jake obdobi a na jake obdobi jsem se nedozvedela za co si penize Be 2 sdtrhla hned dav mesice za sebou a jeste mi mezi platbami vznikl dluh. Uz s Vami nehodlam dale komunikovat a pripojuji se k hromadne zalobe a pote budu jednat a delat to co mi urci soud .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 10:07, před 6 lety

Jestliže společnost tvrdí, že má vůči ní spotřebitelka dluh, má prokázat, na základě čeho dluh vznikl. Jestliže společnost není schopna řádně prokázat právní základ dluhu ani v této situaci, těžko jej bude prokazovat např. v soudním řízení. V případě neoprávněně účtované platby může spotřebitelka u své banky uplatnit reklamaci provedé karetní transkace (tzv. chargeback). Z časového průběhu případu totiž plyne, že došlo pouze k jednomu automatickému prodloužení členství o tři měsíce (byť i samo automatické prodložení je sporné). Dvojnásobné stržení částky za prodloužení a požadování ještě další tak nedává příliš smysl.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2018 13:02, před 6 lety

ID: 178358534


Dobrý den.


Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2018 19:36, před 6 lety


Pavla Haftsteinova

To je stale dokola jedno a to same , kontaktovalo me zakaznicke centrum be2. jen upominkou ze jsem dluznikem . Pritom dluznikem nejsem .
Dne 10.9 2018 jsem Vam zaplatila 149,- Kc ma zkouzku a to na jeden mesic .
Vy Vase spolecnost si ale uz po desti dnech a to 20.9.2018 odebrala z meho uctu 2247,- Kce .
To neni jeden zkusebni mesic .
K 10.10.2018 mi Vase spolecnost vykazujete dluh 2247,- Kc plus 280,- Kc za zprodleni , za 3 mesicni clenstvi .
19.10. jste mi opet odebrali 2247,- .
K 22.10. jsem Vam postou na dodejku odeslala mou vypoved a nevidim ve sledu datumu k Vam zadny dluh .
Zaplatila jsem Vam celkem behem dvou a pul mesice 4643,- .
Podle datumu jste nedodrzeli mesicni platby na zkousku .
Reklamuji u Vas celou zaplacenou castku poruseni VOP a pozaduji celou a to 4643,- Kc zpet na muj ucet .
S pozdravem Pavla Haftsteinova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 11:15, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 14:53, před 6 lety

ID: 178358534


Dobrý den.

Všimněte si, prosím, že ne všechny platby, které uvádíte jsou za služby be2, jelikož jste si zakoupila členství na více různých sezmnamkách.

Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.

Zákaznícké centrum Vám taky pomůže objasnit, které platby byly za služby be2. V případě potřeby jim můžete zaslat podrobné informace o platbách (potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná).

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2018 19:50, před 6 lety


Pavla Haftsteinova

Vsechny platby si odebrala sama be2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2018 10:07, před 6 lety

Spotřebitelka zaslala následující doplnění stížnosti:

pod IP-adresou: 89.103.54.138

20.5.2018 jsem zaplatila 149,- seznamce be2 na zkouzku .
20.6.2018 si sama Be2 odebrala 2247,-
20.9.2018 si sama Be2 odebrala 2247,-
11.9.2018 opet poplatek Be2 149,- tj. druhe clenstvi
nevim snad moje nepozornost nemuzu se dopatrat jak se to mohlo stat.
k 11.10. 2018 mi spolecnost Be2 vykazuje dluh 2247,- plus 280, za zprodleni
za me druhe clenstvi
17.09. Zaplaceno Academic S. 149,-
17.10. Odebrano Be2 2247,-
Ukoncene clenstvi k 17.01.2019
22.10. 2018 zaslana vypoved postou prevzana spolecnosti Be2 29.10. vypoved akceptuji k 11.1.2019 to znamena k druhemu clenstvi .
Je mozne druhe clenstvi zalozene 11.9.2018 stornovat a to i s dluhem , a akceptovat mou vypoved k20.12.2018, vyprseni u prvniho clenstvi od 20.5.2018
Nevidim duvod proc by ac netusim proc to tak je mit dubel clenstvi u Be2.
Dekuji za pomoc

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2018 11:34, před 6 lety

ID: 178358534


Dobrý den.

K platbám za be2: jak jsme objasnili, ne všechny platby, které uvádíte jsou za služby be2, jelikož jste si zakoupila členství na více různých seznamkách.

Platba za be2 je jenom jedna a to 149 Kč dne 11/09/2018. 11/10/2018 již nebylo možné stáhnout pravidelní členský poplatek, ke kterému jste se zavázala. Členství nebylo rádně a včas vypovězeno.

V případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2 (nebo Academic Singles, Singles50).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 13:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.12.2018 13:18, před 6 lety


Pavla Haftsteinova

Hodnocení: