Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den ,
17.10.2018 mi byla odebrana z uctu platba 2247,- .
Be2 jsem zaplatila 159, - na zkouzku v srpnu , seznamka Be2 mi nevyhovovala tak jsem uz dale nepouzivala na emaily nereagovala Vse jsem hned mazala ani necetla . Z uctu jsem zjistila pri strzeni platby ze pokracuje . Poslala jsem na jejich adresu ihned vypoved se vsemi udaji ktere spolecnost vyzaduje a to k 22.10.2018. To to mi odpovedeli
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 11/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Kartu a muj ucet pro jejich strhavani penez jsem zablokovala a upozornila je na to ze dalsi platba uz neprobehne a zas mi prisla dalsi odpoved
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Rádi bychom Vás upozornili, že obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné a právně vázány a všechny platební závazky musí být splněny. Žádáme Vás o dodržení a uskutečnění platby v řádném čase. V opačném případě může dojít k navýšení dalších nákladů, které jsou spojeny s nedodržením řádného termínu a prodlení platby. Po platbě bude Vaše Prémiové členství aktivováno na zbytek zaplaceného období a případ bude z naší stany uzavřen.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
Co muzu prosim Vas dal delat ?
Dekuji P. Haftsteinova
Okamzite ukonceni
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178358534, 165452396
Dobrý den.
Vzhledem na data plateb a poskytnuté informace, zdá se, že se referujete na dvě různé Vami předplacené služby a to Academic Singles a be2.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami služeb be2 a Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 11/09/2018 (be2) a 17/09/2018 (Academic Singles). Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
Prodlužování Vašeho Prémiového členství na Academic Singles bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 17/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ohledem prodloužení be2 Prémiového členství kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2:
Děkujeme.
Jedna se o clenstvi Be 2 a odpoved na mou vypoved .
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 11/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 178358534
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ohledem prodloužení be2 Prémiového členství kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodloužené.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme.
Tak ze spolecnost Be2 mi 20.9. 2018 strhla z uctu 2247,- Kc . Pak mi dale 19.10. 2018z uctu strhla dalsich 2247,- Kc ale k 10.10.2018 mi uctujete dluznou castku 2247,- +poplatek za sprodleni 280,- . Za jake obdobi a na jake obdobi jsem se nedozvedela za co si penize Be 2 sdtrhla hned dav mesice za sebou a jeste mi mezi platbami vznikl dluh. Uz s Vami nehodlam dale komunikovat a pripojuji se k hromadne zalobe a pote budu jednat a delat to co mi urci soud .
Jestliže společnost tvrdí, že má vůči ní spotřebitelka dluh, má prokázat, na základě čeho dluh vznikl. Jestliže společnost není schopna řádně prokázat právní základ dluhu ani v této situaci, těžko jej bude prokazovat např. v soudním řízení. V případě neoprávněně účtované platby může spotřebitelka u své banky uplatnit reklamaci provedé karetní transkace (tzv. chargeback). Z časového průběhu případu totiž plyne, že došlo pouze k jednomu automatickému prodloužení členství o tři měsíce (byť i samo automatické prodložení je sporné). Dvojnásobné stržení částky za prodloužení a požadování ještě další tak nedává příliš smysl.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.
ID: 178358534
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.
Děkujeme.
To je stale dokola jedno a to same , kontaktovalo me zakaznicke centrum be2. jen upominkou ze jsem dluznikem . Pritom dluznikem nejsem .
Dne 10.9 2018 jsem Vam zaplatila 149,- Kc ma zkouzku a to na jeden mesic .
Vy Vase spolecnost si ale uz po desti dnech a to 20.9.2018 odebrala z meho uctu 2247,- Kce .
To neni jeden zkusebni mesic .
K 10.10.2018 mi Vase spolecnost vykazujete dluh 2247,- Kc plus 280,- Kc za zprodleni , za 3 mesicni clenstvi .
19.10. jste mi opet odebrali 2247,- .
K 22.10. jsem Vam postou na dodejku odeslala mou vypoved a nevidim ve sledu datumu k Vam zadny dluh .
Zaplatila jsem Vam celkem behem dvou a pul mesice 4643,- .
Podle datumu jste nedodrzeli mesicni platby na zkousku .
Reklamuji u Vas celou zaplacenou castku poruseni VOP a pozaduji celou a to 4643,- Kc zpet na muj ucet .
S pozdravem Pavla Haftsteinova
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 178358534
Dobrý den.
Všimněte si, prosím, že ne všechny platby, které uvádíte jsou za služby be2, jelikož jste si zakoupila členství na více různých sezmnamkách.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2, v případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2.
Zákaznícké centrum Vám taky pomůže objasnit, které platby byly za služby be2. V případě potřeby jim můžete zaslat podrobné informace o platbách (potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná).
Děkujeme.
Vsechny platby si odebrala sama be2
Spotřebitelka zaslala následující doplnění stížnosti:
pod IP-adresou: 89.103.54.138
20.5.2018 jsem zaplatila 149,- seznamce be2 na zkouzku .
20.6.2018 si sama Be2 odebrala 2247,-
20.9.2018 si sama Be2 odebrala 2247,-
11.9.2018 opet poplatek Be2 149,- tj. druhe clenstvi
nevim snad moje nepozornost nemuzu se dopatrat jak se to mohlo stat.
k 11.10. 2018 mi spolecnost Be2 vykazuje dluh 2247,- plus 280, za zprodleni
za me druhe clenstvi
17.09. Zaplaceno Academic S. 149,-
17.10. Odebrano Be2 2247,-
Ukoncene clenstvi k 17.01.2019
22.10. 2018 zaslana vypoved postou prevzana spolecnosti Be2 29.10. vypoved akceptuji k 11.1.2019 to znamena k druhemu clenstvi .
Je mozne druhe clenstvi zalozene 11.9.2018 stornovat a to i s dluhem , a akceptovat mou vypoved k20.12.2018, vyprseni u prvniho clenstvi od 20.5.2018
Nevidim duvod proc by ac netusim proc to tak je mit dubel clenstvi u Be2.
Dekuji za pomoc
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.
ID: 178358534
Dobrý den.
K platbám za be2: jak jsme objasnili, ne všechny platby, které uvádíte jsou za služby be2, jelikož jste si zakoupila členství na více různých seznamkách.
Platba za be2 je jenom jedna a to 149 Kč dne 11/09/2018. 11/10/2018 již nebylo možné stáhnout pravidelní členský poplatek, ke kterému jste se zavázala. Členství nebylo rádně a včas vypovězeno.
V případě nejasností, prosím, pokračujte v komunikaci se Zákazníckým centrem be2 (nebo Academic Singles, Singles50).
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: