Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2754Poplatky Skylink

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Tomáš Mrázek

Znění stížnosti

Dobrý den,

3-4 let zpět jsme se rozhodli, že si pořídíme satelitní televizi. Po zjištění pár dostupných informací ohledně satelitů nás nejvíce zaujala nabídka společnosti CS link, která nabízela v rámci aktivačního balíčku( za který jsem musel zaplatit ) doživotní používání základních cca 20ti programů zdarma( satelit jsme pořídili u spol. OKAY ). Nebudu lhát, tohle byl jeden z hlavních důvodů proč jsme do satelitu investovali. První asi rok a půl bylo všechno v pořádku než se společnost "prý" spojila se společností Skylink, takže nám zaslali novou dekódovací kartu. Od té doby to všechno začalo. Měli jsme zakoupený roční balíček se sportovními stanicemi ( sport 1,sport 2, nova sport atd). Najednou některé programy přestaly běžet, tak jsem kontaktoval zákaznickou linku, kde mě bylo sděleno, že se společnost spojila se společností CSlink a že oni mají jiné balíčky a nezahrnuje všechny mé zakoupené programy u CSlink, takže jestli chci můžu si ty svoje původní na rok dopředu zaplacené zakoupit u nich znovu v jiném balíčku. Chvíli jsem to rozdýchával, ale nakonec jsem nad tím mávnul rukou. Nad čím ale rukou mávnout nechci se událo tento týden. Do schránky jsem dostal výzvu od společnosti Skylink abych zaplatil servisní poplatek buď 498 ( rok) nebo 768 ( 2 roky). Že pokud do 28.4 nezaplatím, vypnou mi veškeré programy. Dnes už mám jen ty základní, které mají být doživotně zdarma, protože u takové zlodějské společnosti si žádný další balíček nekoupím. Volal jsem na linku skylink, kde mě oznámili to stejné, že pokud nezaplatím do 28.4 jednu z variant tak mě vypnou! Pánovi na lince jsme řekl,že jsem si zakoupil kartu s doživotními základními programy zdarma a on jen řekl, že mě chápe, že ví, že to tak bylo, ale že je někde v pojistných podmínkách uvedeno, že se to prý může změnit. Řekl, že měli nákladné investice do nových technologií a že s tím nikdo nepočítal, takže tento poplatek musí zavést. Chtěl bych Vás tímto poprosit o pomoc s řešením celé situace. O peníze mě nejde, jelikož satelit zůstal doma mému otci, který je v důchodu a nechci mu přidělávat starosti, tak jsem částku zaplatit aby ho nevypli, ale jednání této pofidérní společnosti se mě krajně nelíbí. Mnohokrát děkuji


Produkt

skylink karta


Požadované řešení

Odstranění těchto poplatků, popřípadě potrestání této společnosti. Informování lidí o praktikách této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 09:38, před 11 lety

V případě změny obchodních podmínek - konkrétně zavedení servisního poplatku bylo se společností vedeno správní řízení u Českého telekomunikačního úřadu pro klamavou obchodní praktiku ve smyslu přílohy 1 písm. s) k zákonu o ochraně spotřebitele. Obecně ovšem platí, že poskytovatel služeb elektronických komunikací může měnit obchodní podmínky dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích. Musí k tomu splnit ovšem určité podmínky - především o změně zákazníka informovat a dát mu možnost ukončit smlouvu bez sankcí ke dni změny.
na původní znovuzaplacení nebyl ze strany společnosti nárok pouze z důvodu, že došlo ke spojení dvou společností. Závazky vůči zákazníkům zůstaly nezměněné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 12:30, před 11 lety

Jak již uvedl dTest, podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích má společnost právo Všeobecné obchodní podmínky změnit. O změně byli zákazníci informování s tím, že měli a mají možnost od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv sankcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:11, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.