Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27540Neoprávněná platba z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Bohumil Lepík

Znění stížnosti

Seznamka Be2 mi stáhla bez mého vědomí 3294kč z mého účtu.Neví. jak se tam dostali.Byl jsem na seznamce Elitedate, přihlášení jsem platil kartou.Clenstvi mi už vypršelo.Obratil jsem se na ně,jestli mají něco společného a odpověděli mi že ne a že je to podvodná seznamka.Nahodou jsem se díval na účet v neděli a zjistil jsem že tam je neprovedená transakci od Be2 na 3294kč,volal jsem do spořitelny, paní mi snížila limit na kartě a sepsala se mnou reklamací.V pondělí mi přišlo vyrozumění, že reklamací berou na vědomí a přesto v úterý mi Be2 peníze stáhla.Prosim o radu, nevím co mám dělat, děkuji Lepík.


Požadované řešení

Prosím o vyřešení případu, děkuji za pomoc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 09:15, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 13:35, před 6 lety

ID: 173197984


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 27/04/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 27/04/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 15:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2018 11:03, před 6 lety


Bohumil Lepík

Dobrý den, společnost Be2 mi poslala vyjádření, že jsem si u nich objednával členství, že to musím zaplatit podle jejích obchodních podmínek,se kterými jsem souhlasil a já si toho nejsem vědom.Teď nevím jestli to musím zaplatit, ať mi pak nepřijde nějaká exekuce.Částku mi nestáhli,tu jsem pozastavil přes spořitelnu na reklamačním oddělení.Poraďtemi jestli to mám zaplatit a dát výpověď,jak po mě požadují,nebo se tím nemám dál zaobírat.Děkuji za radu.Lepík.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 08:29, před 6 lety

V daném případě by společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitel skutečně uzavřel smlouvu a byl povinen z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.

Pokud by však bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.12.2018 08:48, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2018 14:50, před 6 lety


Bohumil Lepík

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Dobrý den společnost Be2 mi zaslala toto vyjádření.Obracím se na Vás s prosbou o dořešení mého případu.Ja jsem na tuto zprávu nereagoval,s obavou ať se nedostanu do dalšího problému.Dejte mi vědět jestli musím zaplatit částku kterou po mě požadují, ať nemám problém s exekucí s kterou mi vyhrožují.Byl bych rád,kdyby jste můj problém vyřešili.Moc Vám děkuji s pozdravem Lepík.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 18:02, před 6 lety

Pozornosti spotřebitele doporučujeme také příručku vydanou Evropským spotřebitelským centrem: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

V zásadě platí, že pokud si je spotřebitel jistý, že na portálech provozovaných spol. be2 si účet nezakládal a neodsouhlasil obchodní podmínky a souhlas neudělil ani jinak, takže mezi ním a spol. be2 nevznikla smlouva, neexistuje právní titul, na základě kterého by měla společnost na uhrazení částky nárok. Bez právního titulu nemůže nastat ani exekuce, neboť k ní je zapotřebí pravomocný rozsudek soudu, který nemůže být bez právního titulu vydán.

Jestliže však k některým výše popsaným skutečnostem (založení účtu, odsouhlasení podmínek, atd.) došlo, pak je nutné vztah prokazatelně vypovědět (viz výše).

Další pomoc bohužel nedokážeme prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz bohužel poskytnout, takže jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.