Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27542Vrácení zásilky bez svolení - žádné avízo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Jiří Tinek

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o prošetření chyby v doručování na Vaší straně.

Jedná se o zásilku č. 13855032258249. Byla odeslána společností SynCare Brno dne 25. 10. Dne 29. 10. 2018 jsem kontrolovala stav a byla stále na doručování do Uloženka Praha 7, dne 30.10. jsem se ze sledování zásilky dozvěděla, že jsem ji prý odmítla a byla vrácena zpět do Brna. Nepřišlo mi žádné avízo, že zásilka bude doručována, ani že je již v Uloženka, natož že bych ji odmítla! Dnes, tj. 1.11.2018 se vrátila zpět do Brna a posílají mi tedy zásilku znovu do Uloženka, navíc není v žádném špatném stavu ani poškozena, takže důvod vrácení je stále neznámý i pro ně.

Prosím o prošetření, neboť je evidentní, že nějaký kurýr, který měl tohle na starosti udělal chybu? a bez mého svolení rozhodl o vrácení zásilky bez důvodu.

Doufám, že tento postup se již nebude opakovat.


Produkt

DPD - zásilka č. 13855032258249


Požadované řešení

Prosím o prošetření, který kurýr tuto zásilku měl na starosti a důvod vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 10:19, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 19:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.