Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím o prošetření chyby v doručování na Vaší straně.
Jedná se o zásilku č. 13855032258249. Byla odeslána společností SynCare Brno dne 25. 10. Dne 29. 10. 2018 jsem kontrolovala stav a byla stále na doručování do Uloženka Praha 7, dne 30.10. jsem se ze sledování zásilky dozvěděla, že jsem ji prý odmítla a byla vrácena zpět do Brna. Nepřišlo mi žádné avízo, že zásilka bude doručována, ani že je již v Uloženka, natož že bych ji odmítla! Dnes, tj. 1.11.2018 se vrátila zpět do Brna a posílají mi tedy zásilku znovu do Uloženka, navíc není v žádném špatném stavu ani poškozena, takže důvod vrácení je stále neznámý i pro ně.
Prosím o prošetření, neboť je evidentní, že nějaký kurýr, který měl tohle na starosti udělal chybu? a bez mého svolení rozhodl o vrácení zásilky bez důvodu.
Doufám, že tento postup se již nebude opakovat.
DPD - zásilka č. 13855032258249
Prosím o prošetření, který kurýr tuto zásilku měl na starosti a důvod vrácení.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.