Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.3.2013 jsem si objednala zboží v obchodě outdoorkids.cz. Místo holinek zn. Pidilidi mi bylo zasláno zboží od jiného výrobce Demar. Žádala jsem vrácení peněz včetně poštovného, což byl můj náklad, který ale vznikl chybou společnosti. 15.4. jsem napsala e-mail, obchod odepsal, že mám zboží vrátit a pošlou mi peníze zpět. 11.5. e-mal, že mi stále nedošly peníze na účet. Žádná odpověď, proto jsem do firmy telefonovala, paní Maršíková mi oznámila, že mi peníze už na účet jistě došly. Po opětovné kontrole účtu jsem zjistila, že tam stále nejsou. částku za zboží mi nakonec vrátili, ale ne za poštovné (64,-), na což jsem je 3.6. opět upozornila, ale žádné odpovědi jsem se už nedočkala.
Vrácení poštovného 64,-
|
Tweet |
V případě, že bylo od smlouvy odstoupeno dle § 1829 občanského zákoníku, má spotřebitel nárok dle § 1832 občanského zákoníku na vrácení kupní ceny včetně poštovného na cestu k němu. Vrácení zboží hradí spotřebitel.
V případě, že se jednalo o reklamaci pro nedodržení jakosti při převzetí, má spotřebitel právo na vrácení i poštovného na vrácení zboží jako nákladu spojeného s reklamací.
Společnost AXACO s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.