Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#27551Řešení reklamace - zpoždění letu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Milan Junek

Znění stížnosti

Pěkný den,

do dnešního dne jsem neobdržel žádné vyjádření k reklamaci letu viz níže.

Děkuji za informaci o průběhu reklamačního řízení.

E-mailová adresa nám byla nahlášena kanceláří Fischer customercare@travelservice.aero

S pozdravem

Milan Junek

---------- Původní e-mail ----------
Od: junek.borohradek@seznam.cz
Komu: customercare@travelservice.aero
Datum: 17. 9. 2018 8:38:11
Předmět: Fwd: reklamace letu QS1106



Pěkný den,

reklamujeme u Vás let Praha - Heraklion 8.9.2018, číslo letu QS 1106 .

Odlet měl být v 18 hod a skutečný odlet byl 20,30 hod. , 8.9.2018

Žádáme Vás o kompenzaci našeho čekání formou finanční náhrady.
Museli jsme využít občerstvení na letišti a díky pozdnímu příletu jsme rovněž nevyužili kompletní služby All inclusive
( občerstvení při příletu )

Jedná se o kompenzaci pro:
Milan Junek
Eliška Junková

Děkuji za potvrzení přijetí reklamace

S pozdravem

Potvrzení přijetí reklamace:

17. 9. 2018, 8:38
customercare@travelservice.aero customercare@travelservice.aero
Komu:
junek.borohradek@seznam.cz
customercare-info


Vážená paní, vážený pane, potvrzujeme přijetí Vašeho emailu. Vašemu přání se začneme věnovat co nejdříve to bude možné.

Dear Sir or Madam, we confirm delivery of your email. We will take care of your reguest as soon as possible.

Customer Care
Travel Service/SmartWings

Rychlá odpověď

junek.borohradek@seznam.cz → customercare@travelservice.aero


Produkt

zpožděný let


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 14:24, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn (cestující dosáhne cílového místa určení o tři nebo více hodin později, než je původně plánovaný čas příletu), obdrží dle čl. 7 nařízení ve světle rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 19. listopadu 2009, Sturgeon (C-402/07 a C-432/07), náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů, 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.