Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27555Stižnost na vyučtovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

GABRIELA BALAŠOVÁ

Znění stížnosti

Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 109.81.210.61
be2 S.à.r.l. / www.singles50.cz
Referenční číslo: CZ-2018-10-05-178129281-KS-DN (uveďte prosím při platbě)
1.11.20Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK. 18

Vážená Šarounova, dnes jsem obdržela tuto výzvu,již jsem několikrát chtěla tuto smlouvu zrušit přes internet,ale neuspešně.Tímto Vám oznamuji,že s Vámi okamžitě rušim smlouvu,žadam o vysvětlení nesmyslne častky,kterou jste mně vyučtovali.Podívala jsem se na reference o Vaši společnosti a je vidět,že stejne problémy s Vami mají i jini zakaznici,umite hned vyhrožovat vymáhánim,telefon tež nemáte raději nikde uvedený-zřejmě umýslně-každá solidni společnost jej má uvedený!!Pošlu Vám tento dopis dopis doporučeně s přiloženám recenzi od celkem velkeho množství lidi,ktere mají s Vaši společnosti stejně špatné zkušenosti ,doufam,že budete mít tu slušnost a odepišete Pokud se slušnou formou nedomluvíme,obracim se na Evropské spotřebitelské centrum .Balašová.


Požadované řešení

dostat slevu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:28, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 14:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.