Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27558Zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2018, před 6 lety

Jiri Chromec

Znění stížnosti

zaregistroval jsem se a zapatil popatek 149kc jako zkusebni mesic,registeace 1,11,2018,,,pak jsem si vsiml ze po mesici chteji strhnout z uctu automaticky neco pres dvatisice korun,,coz se mi nelibi,,,,okamzite jsem tyž den zaslal vypoved a pouzil jejich formular,,,nereaguji kladne! maji porad nejake vytačky a vymysli,,,dekuji za pomoc


Požadované řešení

zrusit premiove clenstvi,a profil,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 12:24, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2018 11:17, před 6 lety

ID: 180440640


Dobrý den,


dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti obsloužilo Zákaznické centrum Singles50.

V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:

zakaznickyservis@singles50.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2018 11:37, před 6 lety


Jiri Chromec

Hodnocení:

Komentář: ano,vyreseno,a doufam ze bude vse jak napsali ze zakaznickeho centra ...dekuji vam ,dekuji dTestu a jimi doporucovanym strankam evropskyspotrebitel.cz,,,hodne mi to pomohlo