Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
zaregistroval jsem se a zapatil popatek 149kc jako zkusebni mesic,registeace 1,11,2018,,,pak jsem si vsiml ze po mesici chteji strhnout z uctu automaticky neco pres dvatisice korun,,coz se mi nelibi,,,,okamzite jsem tyž den zaslal vypoved a pouzil jejich formular,,,nereaguji kladne! maji porad nejake vytačky a vymysli,,,dekuji za pomoc
zrusit premiove clenstvi,a profil,
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180440640
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti obsloužilo Zákaznické centrum Singles50.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@singles50.cz
Hodnocení:
Komentář: ano,vyreseno,a doufam ze bude vse jak napsali ze zakaznickeho centra ...dekuji vam ,dekuji dTestu a jimi doporucovanym strankam evropskyspotrebitel.cz,,,hodne mi to pomohlo