Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před rokem jsem psala na webových stránkách této seznamky, že chci ukončit členství a že mi bylo neoprávněně strženo z účtu 6-ti měsíční předplatné na této seznamce. Zakoupila jsem si pouze 6-ti měsíční předplatné nic víc. Opět jsem obdržela upomínku, že dlužím za -ti měsíční předplatné, které jsem nikdy nezadávala.
Napsala jsem na jejich web stránkách před rokem cca v měsíci íjen , že si již nepřeji toto předplatné a ať mi zruší registraci. Do dnešního dne se mi nikdo neozval se zrušením registrace a jen požadují peníze, že dluží opět předplatné. Na obě upomínky jsem vůbec nereagovala. Nevím jak ukončit předplatné, když nereagují rok na podání zrušení registrace. A jak se bránit, aby mi nestrhávaly peníze z účtu aniž bych o tom věděla. Platila jsem si pouze 6-ti měsíční předplatné v r. 2017 nikoliv další následující měsíce.
Prosím jak dále postupovat?¨
Děkuji Katka Kurelová
Ukončení registrace zpětně nic nebudu platit již přes rok se nedostanu na svůj profil.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 164828418
Dobrý den.
Jako neveřejný údaj udáváte adresu "noreply@academic-singles.cz", jako již název "noreply" naznačuje, nejde o adresu Zákazníckého centra, adresa Zákazníckého centra, na kterou příjímáme zprávy, je:
"zakaznickyservis@academic-singles.cz"
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodloužené.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@academic-singles.cz
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 18/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
Můžeme Vás ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
snažila jsem se najít na stránkách této seznamky stížnost, kterou jsem se snažila vložit přes jejich formulář cca v 10 nebo 11/2017. Bohužel se mi to nepodařilo dohledat. Dnes jsem obdržela dopis-upomínku od spol. INTRUM Czech s.r.o. o zaplacení členství, které budu muset zaplatit, aniž bych tyto služby už přes dva roky využívala. Budu se muset domluvit na splátkovém kalendáři.
Předpokládám, že už se nedá nic jiného dělat. Mám tedy zaslat emailewm nebo poštou řádnou výpověď, aby mne již nic do budoucna nestrhávali?
O této podvodné seznamce jsem si již hodně přečetla a je na jejich stránkách je hodně stížností. Nebo jsem pochopila správně, že pokud doplatím členství, které jsem neužívala a nemohla se dostat na svůj profil, tak mi již nebudou nic strhávat a zruší mé členství.
Děkuji a přeji hezký den,
Kateřina Kurelová
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
omlouvám se zapomněla jsem se spojit s panem Hlaváčkem. Dnes jsem mu napsala emailem a budu čekat až se mnou spojí.
Děkuji Katka Kurelová
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.