Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na pobočku České pošty v Kuřimi (PSČ 66434).
Dne 1.11. 2018 jsem byla odesílatelem zásilky upozorněna, že doručení mé zásilky nebylo možné. Posléze jsem zjistila, že mi byla od doručovatele České pošty zanechána ve schránce výzva k vyzvednutí zásilky, ačkoli jsem byla celý den k zastižení na mé doručovací adrese.
Tento způsob "doručování" se na pobočce Kuřim provozuje již několik let a přes opakované stížnosti na vedoucí pobočky stále nedošlo k nápravě.
Doručovatelé neuvádějí na výzvě všechny údaje; resp. uvedeno je pouze jméno a datum. Čas uveden není; pravděpodobně tedy z čistě pragmatického důvodu - tedy, aby si lidé nemohli stěžovat, že v daný čas byli k zastižení a přesto jim zásilka nebyla doručena. Jakákoli snaha domoci se opětovného doručení je marná, neboť na pobočku se není možno dovolat.
S vedoucí pobočky jsem problém několikrát řešila osobně; přesto se toto nezodpovědné počínání zaměstnanců ČP stále opakuje. Opakované doručení není možné, neboť pobočka s veřejností nekomunikuje.
S jistotou vím, že bylo stížností na pobočku Kuřim podáno nespočet; ovšem namísto zlepšení se služby pouze zhoršily.
Jakým jiným způsobem ještě žádat o nápravu, aby byla opravdu uskutečněna?
Revize pobočky České pošty v Kuřimi
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman