Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27566Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Klára Chaloupková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.10.2018 jsem objednala zboží z e-shopu Lidl a zaplatila předem kartou on-line. Dosud mi nedorazily 3 položky z objednávky. Přes veškerou mou snahu kontaktovat e-shop 3x přes e-mail, na které nikdo nereaguje či na telefonické lince, kam se nedá dovolat, zůstává má stížnost již téměř 14 dní nevyřešená.


Produkt

100242157004, 100242538001, 100244789001


Požadované řešení

Doposlání zboží nebo vracení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 07:42, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 10:54, před 6 lety

Dobrý den paní Chaloupková,

velmi nás mrzí, že jste objednané zboží ještě neobdržela. Pravděpodobně se stále čeká na některý z produktů, který k nám putuje z našeho zahraničního skladu. To samozřejmě neomlouvá nečinnost naší zákaznické linky, kterou jsme nyní zaurgovali a věříme, že se Vám brzy ozvou.

Děkujeme, že jste upozornila na naši prodlevu a omlouváme se za případné komplikace.

S přáním pěkného dne

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 15:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.12.2018 06:31, před 6 lety


Klára Chaloupková

Hodnocení: