Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 18.10.2018 jsem objednala zboží z e-shopu Lidl a zaplatila předem kartou on-line. Dosud mi nedorazily 3 položky z objednávky. Přes veškerou mou snahu kontaktovat e-shop 3x přes e-mail, na které nikdo nereaguje či na telefonické lince, kam se nedá dovolat, zůstává má stížnost již téměř 14 dní nevyřešená.
100242157004, 100242538001, 100244789001
Doposlání zboží nebo vracení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Chaloupková,
velmi nás mrzí, že jste objednané zboží ještě neobdržela. Pravděpodobně se stále čeká na některý z produktů, který k nám putuje z našeho zahraničního skladu. To samozřejmě neomlouvá nečinnost naší zákaznické linky, kterou jsme nyní zaurgovali a věříme, že se Vám brzy ozvou.
Děkujeme, že jste upozornila na naši prodlevu a omlouváme se za případné komplikace.
S přáním pěkného dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: